|

علی پروین دستگیر شد؟

اخباری در خصوص دستگیری علی پروین در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است.

علی پروین دستگیر شد؟

به گزارش شبکه شرق، از شب گذشته «جمعه، ۱۸ خرداد ۱۴۰۳»، اخباری در خصوص دستگیری «علی پروین» در ارتباط با پرونده کلاهبرداری «کوروش کمپانی»، با دستور دادستان تهران منتشر شده است.

در روز‌های گذشته و به‌خصوص شب گذشته «جمعه، ۱۸ خرداد ۱۴۰۳»،، شایعاتی پیرامون شراکت «علی پروین» در پروژه «کوروش کمپانی» که مال‌باختگان زیادی دارد، به نقل از دادستانی تهران منتشر شده است.

خبرگزاری «مهر» در این خصوص نوشت: «اخبار منتشرشده در مورد بازداشت «علی پروین» در ارتباط با پرونده کوروش کمپانی به نقل از دادستانی تهران، صحت ندارد.

از شب گذشته یک پیام دروغ به نقل از «علی صالحی» دادستان تهران در برخی کانال‌های خبری و گروه‌ها دست به دست می‌شود. انتشار این خبر کذب در حالی صورت گرفته است که علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران تاکنون هیچگونه اظهارنظری در مورد موضوع منتشره نداشته است.

در حالی این ادعای دروغ به نقل از «علی صالحی» دادستان تهران، در حال دست‌به‌دست شدن و انتشار در فضای خبری است که اساساً هیچ پرونده‌ای در رابطه با موضوع مورد اشاره، علیه پروین تشکیل نشده و این فرد در پرونده کوروش کمپانی سمتی ندارد.

در همین رابطه یک مقام قضائی گفت: خبر بازداشت پروین در پرونده کوروش کمپانی دروغ بوده و مراتب اعلام پیشرفت پیگیری این پرونده از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد.»

واکنش علی پروین به شایعه دستگیری‌اش

علی پروین در گفت‌وگویی به شایعه عجیب پیرامون خود واکنش نشان داد.

 

خبرگزاری «میزان» در این خصوص نوشت: «در روز‌های گذشته، شایعاتی پیرامون شراکت «علی پروین» در پروژه «کوروش کمپانی» که مال‌باختگان زیادی داشت، به نقل از دادستانی تهران منتشر شده است.

 در حالی این ادعای دروغ به‌نقل از علی صالحی در حال دست‌به‌دست شدن و انتشار در فضای خبری است که اساسا هیچ پرونده‌ای در رابطه با موضوع مورد اشاره علیه پروین تشکیل نشده و این فرد در پرونده کوروش کمپانی سمتی ندارد.

در همین رابطه یک مقام قضایی به خبرگزاری «میزان» گفت: «خبر بازداشت علی پروین در پرونده کوروش کمپانی، دروغ است و مراتب اعلام پیشرفت پیگیری این پرونده از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد.»

علی پروین در گفتگویی کوتاه در این مورد گفت: تماس‌های زیادی در این مورد با من گرفته شد، اما این یک دروغ بزرگ است. از طریق وکیلم از منتشرکنندگان این خبر شکایت خواهم کرد و خیلی ناراحتم که این خبر ذهن هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران را مکدر کرده است.»

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها