|

حمله اراذل و اوباش قمه‌کش به اورژانس بیمارستان در لرستان/ ویدئو

تعدادی از اراذل و اوباش قمه‌کش به اورژانس بیمارستان ابن‌سینای دلفان در لرستان حمله‌ور شدند و نظم و امنیت را برهم زدند.

حمله اراذل و اوباش قمه‌کش به اورژانس بیمارستان در لرستان/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، ورود وحشیانه اراذل و اوباش قمه‌کش به اورژانس بیمارستان ابن‌سینای دلفان در لرستان همه را ترساند.

محسن آدینه‌وند، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از ضرب و شتم پرسنل اورژانس بیمارستان ابن سینا دلفان شهرستان خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشتهُ گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد، که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان «ارم» (گلدشت شرقی) اعزام شد.

او تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، در لحظه انتقال مصدوم، یک دستگاه پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند و پنج تا شش نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و متأسفانه در این هنگام با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان، ادامه داد: یک نفر از اراذل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند، که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش را دستگیر کردند.

آدینه‌وند با هشدار به کسانی که به واسطه رفتارهای هنجارشکنانه، منجر به ضرب و شتم پرسنل اورژانس می‌شوند، گفت: هرگونه تعدی به همکاران از مسیرهای قانونی تا تنبیه و مجازات خاطی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خواهد بود.

همچنین، یوسف رضا جهانیان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: یک درگیری شخصی میان ۲ شخص و یک نفر دیگر در بیرون محوطه بیمارستان سینا رخ می‌دهد که فرد مذکور به اورژانس بیمارستان فرار می‌کند و دو نفر دیگر در تعقیب او وارد بیمارستان ابن سینا می‌شوند. اراذل و اوباش با قمه فرد مذکور را که به بیمارستان آمده، به صورت جزیی زخمی می‌کنند و در جریان آن، خسارت نیز به اموال بیمارستان وارد می‌شود. 

جزییات تازه از حمله‌ اراذل قمه‌کش به بیمارستان بن‌سینای دلفان در لرستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: خبر حمله به بیمارستان سینا این شهرستان صحت ندارد، بلکه یک درگیری شخصی بوده که به بیمارستان ابن سینا کشیده شد.

یوسف رضا جهانیان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان افزود: یک درگیری شخصی میان ۲ شخص و یک نفر دیگر در بیرون محوطه بیمارستان سینا رخ می‌دهد که فرد مذکور به اورژانس بیمارستان فرار می‌کند و دو نفر دیگر در تعقیب وی وارد بیمارستان ابن سینا می‌شوند.

او افزود: اراذل و اوباش با قمه فرد مذکور را که به بیمارستان آمده بصورت جزیی زخمی می‌کنند و در جریان آن خسارت جزیی نیز به اموال بیمارستان وارد می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: با حضور فراجا ۲ نفر اراذل و اوباش فرار می‌کنند و فرد مذکور نیز جهت پیگیری و تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفته است.

دستگیری عاملان شرارت و قمه‌کشی در بیمارستان ابن‌سینای دلفان لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری عاملان شرارت و قمه‌کشی در بیمارستان ابن‌سینا شهرستان دلفان خبر داد.

سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان امروز «سه‌شنبه» در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر ورود سه شرور قمه به دست در بیمارستان ابن‌سینا شهرستان دلفان، بلافاصله مأموران به محل اعزام که قبل از حضور مأموران متواری شده بودند.

او افزود: ضمن صدور دستورات لازم و هدایت تیم‌های عملیاتی اعزامی، کمتر از دو ساعت عاملان شرارت شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه هر سه نفر در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه سه دستگاه خودرو دراین‌رابطه توقیف و روانه پارکینگ شده است، افزود: افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت شوند بدانند پلیس و دستگاه قضائی بدون اغماض و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

ویدئویی از حمله، قمه‌کشی و درگیری اراذل و اوباش در اورژانس بیمارستانی در لرستان منتشر شده است.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها