|

یک دقیقه سکوت پیش از بازی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال به احترام «ابراهیم رئیسی»

فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد بازی تیم ملی والیبال ایران و صربستان با سکوت و ادای احترام به «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور آغاز خواهد شد.

یک دقیقه سکوت پیش از بازی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال به احترام «ابراهیم رئیسی»

به گزارش شبکه شرق، دیدارهای تیم‌های ملی والیبال زنان و مردان ایران در جهان و آسیا، با ادای احترام به رئیس‌جمهور ایران و همراهان او آغاز می‌شود.

اعضای تیم ملی والیبال ایران بامداد پنج‌شنبه «سوم خرداد ماه» در حالی به مصاف صربستان می‌روند که به احترام رئیس‌جمهور و همراهان او، یک دقیقه سکوت خواهد کرد.

پس از جلسه سید میلاد تقوی با مسئولین فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری مسابقات، فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد بازی ایران و صربستان با سکوت و ادای احترام به «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور آغاز خواهد شد. بدین ترتیب مردان والیبال ایران بامداد روز پنج‌شنبه در حالی به مصاف صربستان می‌روند که والیبال جهان به احترام رئیس‌جمهور و همراهان او، یک دقیقه سکوت خواهد کرد.

فدراسیون جهانی والیبال طی نامه‌ای به کمیته برگزاری لیگ ملت‌ها و چلنج‌کاپ برگزاری مراسم ادای احترام را ابلاغ کرد و ضمن تسلیت از ایران بابت حضور در مسابقات با وجود اینگونه چالش‌ها تشکر کرد.

همچنین دیدار ایران و هند در مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا در فیلیپین با یک دقیقه سکوت و ادای به احترام شهدای خدمت ایران آغاز شد.

«ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری، «محمدعلی آل هاشم» امام جمعه تبریز، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی، سردار «مهدی موسوی» و دیگر همراهان، روز یکشنبه «۳۰ اردیبهشت ماه» در سانحه بالگرد در منطقه جنگلی «دیزمار» بین روستای «اوزی» و «پیرداوود» به شهادت رسیدند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها