|

برنامه‌های هفته پژوهش ۱۴۰۲ تشریح شد

مصطفی ده‌پهلوان رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در آستانه هفته پژوهش و فناوری در نشست با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته پژوهش ۱۴۰۲ پرداخت.

برنامه‌های هفته پژوهش ۱۴۰۲ تشریح شد

 این نشست که ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲، با حضور ذات‌الله نیکزاد معاون پژوهشی، مهدیه بُد معاون فناوری و کاربردی‌سازی و علی داوری معاون اداری مالی و توسعه مدیریت همراه بود در کنار اعلام برنامه‌های هفته پژوهش امسال، اقدامات و فعالیت‌های علمی پژوهشگاه در سال پژوهشی گذشته معرفی شد.

برنامه‌های پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در هفته پژوهش و فناوری در قالب مراسم افتتاحیه با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه و برگزاری نشست‌های تخصصی از ۱۹ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲ در این نشست توسط رئیس و معاونین پژوهشگاه تشریح شد.

در ادامه این نشست که با رونمایی از پوستر هفته پژوهش و فناوری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود، اعلام شد. برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری پژوهشگاه در حوزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی، زبان‌شناسی کتیبه‌ها و متون، ابنیه و بافت‌های تاریخی-فرهنگی، هنرهای سنتی، گردشگری و میراث‌ طبیعی امسال گسترده‌تر از سال‌های گذشته در همکاری با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

 

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها