|

سفر به شهر های مهمانپذیر ایران در نوروز

سفر به شهرهای مهمانپذیر ایران در نوروز

سفر در عید نوروز حال و هوای دیگری دارد. سفری در بهترین فصل سال بعد یک زمستان سخت که هر کسی را به وجد آورده و شاد می‌کند. جالب اینجاست که در تمام ایران شهرهای مختلف ایران با هر آب‌وهوایی، شما با شکوفه‌های بهاری، صدای وزوز زنبورها، پرواز شورانگیز پروانه‌ها و حضور پرستوهای مهاجری روبرو هستید که به زیبایی هرچه تمام‌تر آمدن بهار را نوید می‌دهند. البته این ورود شکوهمند در برخی مناطق زودتر و در برخی دیگر بسته به آب‌وهوا، دیرتر انجام خواهد شد.

سفر به شهرهای مهمانپذیر ایران در نوروز

شهرهای پرطرفدار برای سفر در بهار

هما‌ن‌طور که گفتیم تمام شهرهای ایران در فصل بهار زیبا و دیدنی هستند؛ اما در برخی از شهرها شما با جاذبه‌هایی دیدنی‌تر و بهاری‌تر روبرو هستید. شهرهایی مثل گلستان، شیراز، کرمانشاه، بوشهر، مشهد و غیره که ردپایی مشخص‌تر از بهار را به شما نشان خواهند داد. در این مطلب و در ادامه، ما قرار است با شما سفری متفاوت به این شهرها را تجربه کنیم. سفری بهاری که تجربه بی‌نظیری برای سفرهای عیدانه شما خواهد بود.

سفر به تهران و رزرو هتل های آن

تهران یکی از شهر های پرطرفدار در فصل بهار و بخصوص در دو هفته ابندایی ( عید ) است. با توجه به آب هوای ملیح بهاری و خلوت شدن شهر تهران این شهر مناسب برای سفر است. به همین دلیل رزرو هتل تهران در این فصل یکی از چالشان مسافران داخلی و خارجی است. یکی از هتل های معروف این شهر هتل اسپیناس پالاس است که به توضیح آن میپردازیم.

هتل اسپیناس پالاس یکی از انتخاب‌های بی‌نظیر برای سفرهای خود است. این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار میهمانان قرار می‌دهد، تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

هتل اسپیناس پالاس هتلی لوکس در شهر تهران به حساب می آید  که با داشتن امکانات و خدمات متنوع، چهره‌ای جدید و متفاوت را در صنعت هتلداری ایجاد کرده است. این هتل بعلاوه بر میزبانی از میهمانان داخلی بسیار محبوب برای مسافران خارجی است.

در این هتل، اتاق‌های متنوعی وجود دارد که هر یک امکانات خاص خود را دارند. اتاق‌های این هتل با داشتن دکوراسیونی مدرن و جذاب، فضایی دنج و آرام را برای استراحت و تفریح میهمانان فراهم می‌کند. به علاوه، امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌های این هتل وجود دارد که سفر را برای مهمانان بسیار راحت‌تر می‌کند.

سفر در بهار به مشهد

دومین شهری که قصد داریم برای سفر در نوروز به شما معرفی کنیم، شهر مشهد است. شهری زیارتی که سالانه گردشگران بسیار زیادی برای بازدید از این شهر عازم آن می‌شوند. به عبارتی می‌توان گفت شهر مشهد هم از آن دسته شهرهایی است که هیچگاه خالی از مسافر و گردشگر نخواهد بود. شهری که زمستان‌هایی بسیار سخت و طولانی دارد و حتی در فصل بهار و ماه‌های فروردین و اردیبهشت هم هم‌چنان می‌تواند سوز سرمای چله زمستان را به شما بچشاند.

در این شهر هم به‌دلیل حضور همیشگی گردشگران و مسافران شما با اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعددی روبرو هستید. برای رزرو هتل مشهد در ایام عید نوروز توصیه می‌کنیم که حتماً یک ماه قبل از سفر خود اقدام کنید. البته شهر مشهد همیشه شهر شلوغ و پر رفت‌وآمدی است. اما با این حال در برخی از اوقات سال مانند بهار و عید نوروز شما با خیل عظیمی از گردشگران و مسافران روبرو می‌شوید که سبب پر شدن سریع هتل مشهد و اقامتگا‌ه‌های این شهر خواهند شد.

همچنین از جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توان به حرم حضرت رضا علیه‌السلام، پارک ملت، موزه آستان قدس رضوی، طرقبه و شاندیز، آرامگاه فردوسی، باغ وحش مشهد، پارک موج‌های خروشان مشهد، پارک موج‌های آبی مشهد و غیره اشاره کرد.

اقامتگاه‌ها و هتل‌های شهر مشهد

شهر مشهد نیز به دلیل حضور همیشگی گردشگران و مسافران مملو از هتل‌ها و اقامتگاه‌های متفاوت و جذابی است که سفری خاص را برای شما رقم خواهند زد. برای مثال هتل هما مشهد، هتل قصر طلایی، هتل الماس ۱ و ۲، هتل درویشی، هتل نوین پلاس، هتل جواد مشهد، هتل بین‌المللی قصر، هتل رونا، هتل پارسیس، هتل اترک، هتل سی نور و غیره از جمله هتل‌های مختلف و متفاوتی هستند که شما می‌توانید اقامت خود در شهر مشهد را در این هتل‌ها سپری کنید.

ناگفته نماند که در این شهر هم مانند سایر شهرهای ایران شما با اقامتگاه‌های بومی و سنتی روبرو هستید که با در نظر گرفتن فرهنگ و آداب و سنن شهر مشهد، در حال پذیرایی از گردشگران و مسافران این شهر هستند.

شهرهای ایران در سفرهای نوروزی

انتخاب بهترین شهر برای سفرهای نوروزی به شما بستگی دارد. البته در سال‌های اخیر و در عید نوروز، بخش جنوبی کشور از شلوغ‌ترین نقاط نسبت به سایر نقاط کشور بوده و بازدید کنندگان و مسافران بیشتری داشته است. شهرهای جنوبی ایران در عید نوروز آب‌وهوایی مطبوع و کاملاً بهاری دارند. اگر شما ساکن شهرهای شمالی، غربی یا شرقی ایران باشید، به‌وضوح می‌توانید حضور بهار در جنوب ایران را بیشتر از هر مکان دیگری احساس کنید. در هر حال پیشنهاد ما این است که تقریباً یک ماه قبل از سفر خود، هتل‌های مقصد را رزرو کنید تا با هتل‌های پر شده و تکمیل ظرفیت شده، روبرو نشوید. برای این کار هم بهتر است از مجموعه‌هایی مانند اسنپ تریپ کمک بگیرید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها