|

علی‌بابا اولین برند صنعت گردشگری از نظر مخاطبان

علی‌بابا اولین برند صنعت گردشگری از نظر مخاطبان

طبق آخرین تحقیقات بازار انجام شده، برند علی‌بابا اولین برند یادآوری شده در ذهن ۴۹% از مخاطبان در صنعت گردشگری است. همچنین ۸۴% از مخاطبان این برند را میشناسند.

طبق اعلام روابط‌عمومی شرکت سفرهای علی‌بابا، این برند در حال حاضر در حوزه گردشگری صاحب 49% رهبری ذهنی (Top of Mind) و 84% آگاهی از برند است. روابط‌عمومی این شرکت در ارتباط با آمارهای ذکر شده می‌گوید «تحقیقات بازار قبلی نشان می‌داد که ما در زمینه رهبری ذهنی 45% و در زمینه آگاهی از برند 78% از مخاطبان بازار گردشگری را داشتیم. حالا در آخرین تحقیقات مربوط به سال 1403 با نتایج خوبی روبه‌رو شدیم که حاکی از رشدی 4 درصدی است. در زمینه شاخص‌های آگاهی از برند فاصله زیادی با دیگر بازیگران صنعت داشته‌ایم و همچنان هم این فاصله را حفظ کرده‌ایم.»

همچنین روابط‌عمومی این شرکت در رابطه با اهمیت داده‌های ذکر شده می‌گوید «این که بدانیم از میان هر 100 نفر، انتخاب اول حداقل 49 نفر هستیم، نشان می‌دهد که در مسیر درستی حرکت کرده‌ایم و با وجود چالش‌هایی که در صنعت وجود دارد، توانسته‌ایم حضور پررنگی در ذهن مخاطبان داشته باشیم.  داده‌ها در مورد آگاهی از برند نیز نشان می‌دهد که از هر 100 نفر، 82 نفر علی‌بابا را می‌شناسند که یعنی توانسته‌ایم تجربه شایسته سفر را در ذهن گروه‌های مختلفی از جامعه بسازیم.»

علی‌بابا که پیش از این نیز به عنوان رهبر بازار گردشگری ایران شناخته شده بود، حالا به استناد تحقیقات بازار به عمل آمده، محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برند این صنعت نیز هست.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها