|

سفرمارکت مرجع خرید بلیط هواپیما از بین ۴۴ آژانس گردشگری

خرید بلیط هواپیما با نازل‌ترین قیمت در سفرمارکت، بزرگ‌ترین بازار مسافرتی ایران و پشتیبانی عالی از مسافران، دلایل اصلی انتخاب و اعتماد به این سایت است. سفرمارکت یک بازار آنلاین گردشگری است که به شما امکان می‌دهد بهترین بلیط هواپیما و قطار را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید و با کمترین قیمت خریداری کنید. علاوه بر پشتیبانی روزانه، آزادی انتخاب از بین بیش از ۴۴ سایت رزرو پرواز، سفرمارکت را منحصر به فرد کرده است. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این مرجع خرید بلیط پرواز صحبت کنیم.

سفرمارکت مرجع خرید بلیط هواپیما از بین ۴۴ آژانس گردشگری

سفرمارکت چیست؟

پلتفرم آنلاین سفرمارکت مرجع خرید بلیط هواپیما و خدمات مسافرتی است که در آن می‌توانید به خدمات مختلف سفر مانند خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، رزرو هتل، تور، ویلا و اقامتگاه دسترسی پیدا کنید. این پلتفرم، به‌عنوان یک واسطه بین فروشندگان واقعی خدمات مسافرتی و مسافرانی که به دنبال رزرو بلیط هواپیما و قطار یا رزرو اقامتگاه خود هستند، عمل می‌کند. موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت ابتدا اطلاعات اولیه شما را جمع‌آوری می‌کند و سپس در ۴۴ وب‌سایت معتبر فروش بلیط هواپیما جستجو می‌کند و نتایج جستجو را در یک لیست جامع در یک صفحه ارائه می‌دهد.

 

انواع بلیط هواپیما سفرمارکت و تفاوت آنها

بلیط هواپیما بسته به فروشنده و زمان فروش، انواع مختلفی دارد:

• بلیط چارتر: صندلی‌های هواپیما توسط شرکت‌های مسافرتی و آژانس‌ها به‌صورت عمده از خطوط هوایی خریداری می‌شود. سپس شرکت بلیط را تحت عنوان بلیط چارتر به مسافر می‌فروشد. پروازهای چارتر اغلب نوسانات قیمتی بیشتری دارند؛ بنابراین در ماه‌های اوج سفر دارای قیمت بالاتری هستند.

• بلیط لحظه آخری: این بلیط‌ها چند ساعت یا حتی چند دقیقه قبل از زمان حرکت فروخته می‌شوند. شرکت‌های فروش بلیط برای جلوگیری از ضرر مالی و خالی ماندن صندلی‌های هواپیما در آخرین لحظه قیمت بلیط هواپیما را کاهش می‌دهند.

• بلیط سیستمی: بلیط‌های سیستمی توسط شرکت‌های هواپیمایی (مانند ماهان‌ایر، ایران‌ایر، آتا و...) به وب‌سایت‌های فروشنده عرضه می‌شود. به طور معمول این بلیط‌ها در طول سال قیمت یکسانی دارند و مشمول قوانینی مانند قوانین کنسلی بلیط هستند.

 

قیمت بلیط هواپیما

قیمت بلیط به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

زمان پرواز: قیمت بلیط هواپیما در طول سال و بسته به تعداد درخواست‌ها برای پرواز متفاوت است. برای مثال، یافتن بلیط ارزان‌تر به کیش  در تابستان آسان‌تر و ارزان‌تر است تا در زمستان.

فاصله از مبدأ و مقصد: فاصله مبدأ و مقصد یکی از عوامل اصلی تعیین‌کننده قیمت بلیط است. هر چه فاصله بین دو شهر بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

کلاس پروازی: صندلی‌های هواپیما در سه دسته اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس فروخته می‌شوند. خدمات ارائه‌شده به مسافران فرست کلاس و بیزینس بیشتر از مسافران کلاس اکونومی است. بیشتر بلیط‌های معمولی در کشور ما بلیط‌های کلاس اکونومی هستند.

 

چگونه ارزان‌ترین بلیط هواپیما را در سفرمارکت پیدا کنیم؟

برای یافتن ارزان‌ترین بلیط هواپیما از سفرمارکت، می‌توانید از بخش‌های مختلف وب‌سایت و اپلیکیشن آن استفاده کنید. به‌عنوان مثال در قسمت تقویم قیمت می‌توانید ارزان‌ترین روز را برای خرید بلیط هواپیما موردنظر انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید در قسمت فیلترها ایرلاین ارائه دهنده ارزان‌ترین بلیط را انتخاب کنید.

تنظیم زمان پرواز از نیمه شب تا صبح زود می‌تواند به شما کمک کند پروازهای ارزان‌تری پیدا کنید.

در قسمت محدوده قیمت، محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر در فصل اوج  سفر می‌کنید، بلیط سیستمی را انتخاب کنید و  بلیط خود را از چند هفته قبل خرید کنید. در غیر این صورت، بلیط چارتر بخرید.

در قسمت کلاس پرواز در ستون فیلترها، گزینه اکونومی را انتخاب کنید.

برای نمایش ارزان‌ترین بلیط در بالای نتایج جستجو، روی گزینه «قیمت» در بالای لیست کلیک کنید.

پس از انتخاب بلیط مورد نظر، با مشاهده لیستی از وب‌سایت‌های مختلف، بر روی بلیط کلیک کنید.

22222222

 

۶ مزیت خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

خرید بلیط پرواز از سفرمارکت مرجع خرید بلیط هواپیما مزایای متعددی دارد. ما ۶ مزیت مهم این فرایند را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا بیشتر با خدمات این پلتفرم آشنا شوید.

 

۱ - امکان خرید اعتباری بلیط هواپیما

در سفرمارکت شما ملزم به پرداخت کل مبلغ برای خرید بلیط نیستید. می‌توانید از سایت اعتبار بگیرید و هزینه انواع پروازهای داخلی و خارجی را از طریق سبد سفرمارکت بپردازید. کافی است هنگام خرید در سایت فروشنده‌ای را انتخاب کنید که علامت «پرداخت اعتباری» دارد.

 

۲ پوشش گسترده پروازها

در سفرمارکت می‌توانید بلیط‌های همه فروشندگان را به طور هم‌زمان ببینید و بهترین را انتخاب کنید. البته با کمک فیلترهای جستجو می‌توانید با توجه به نیاز خود ایرلاین، تعداد توقف، نوع بلیط، قیمت و موارد دیگر را تعیین کنید.

 

۳ ارائه پشتیبانی در ۷ روز در هفته

علاوه بر اینکه تمامی فروشندگان پشتیبانی خاص خود را دارند، سفرمارکت نیز خدمات پشتیبانی روزانه به کاربران خود ارائه می‌دهند تا خریدی مطمئن و بدون دردسر داشته باشند. تمامی سایت‌های موجود در سفرمارکت موظف به رعایت قوانین هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید خود می‌توانید آن را به پشتیبانی سفرمارکت گزارش دهید.

 

۴ - قیمت تمام فروشندگان را با یک کلیک مقایسه کنید

شما می‌توانید پس وارد کردن اطلاعات خود برای خرید بلیط، انواع وب‌سایت‌های فروشنده بلیط را ببینید و پس از مقایسه و بررسی، از بین آنها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

۵ - تقویم قیمت

با دسترسی به تقویم قیمت می‌توانید در عرض چند ثانیه بهترین روز خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما را بیابید. این تقویم، قیمت بلیط را در روزهای مختلف نمایش می‌دهد تا بتوانید ارزان‌ترین پرواز را برای هر روز مشاهده کنید. در این تقویم کمترین قیمت برای کل دوره یک ماهه با رنگ سبز نشان داده شده است.

 

۶ - بررسی فروشندگان بلیط

تنها فروشندگانی که دارای نشان اعتماد الکترونیکی و مجوزهای رسمی از مراجع گردشگری و حمل‌و‌نقل هواپیمایی کشوری و وزارت گردشگری هستند، می‌توانند بلیط هواپیما را در سایت سفرمارکت نمایش دهند و به فروش برسانند.

 

امکان رزرو پرواز برای تمامی ایرلاین‌های ایرانی و خارجی

بلیط هواپیما داخلی و بلیط پرواز خارجی از کلیه ایرلاین‌های ایرانی و کلیه ایرلاین‌های خارجی که پروازهای آنها تحت نظارت و پشتیبانی آژانس‌های ایرانی به فروش می‌رسد را می‌توان از سایت خرید بلیط سفرمارکت تهیه کرد.

3333333

 

کلام آخر

سفرمارکت، فرایند یافتن ارزان‌ترین بلیط هواپیما را ساده می‌کند. هنگام خرید بلیط، نیازی به بازدید از چندین وب‌سایت مختلف نیست. با یک بار مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت، می‌توانید به سرعت مناسب‌ترین بلیط را پیدا کنید. در این مقاله، ما در مورد خرید بلیط و ویژگی‌های خرید از سفرمارکت با شما صحبت کرده‌ایم تا شما به‌راحتی بتوانید بر اساس بودجه، علاقه و زمان خود، مناسب‌ترین بلیط را به‌سرعت انتخاب کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها