|

ماجرای تجمع اعتراضی مردم مقابل فرمانداری و تیراندازی در بندرعباس چه بود؟

اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه‌ تیراندازی پلیس که عصر روز گذشته منجر به مرگ یک نفر شده بود، در محدوده این روستا، در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

ماجرای تجمع اعتراضی مردم مقابل فرمانداری و تیراندازی در بندرعباس چه بود؟

به گزارش شبکه شرق، خبرگزاری فارس نوشت: امروز «سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳» جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس، در اعتراض به حادثه دیروز «دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳» در محدوده این روستا، در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

خبرگزاری «فارس» در این خصوص نوشت:

«امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه دیروز در محدوده این روستا، در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

فرمانداری بندر عباس، صبح امروز، از حوالی ساعت 9، شاهد تجمع افرادی بود که به حادثه‌ای که عصر روز گذشته منجر به مرگ یک نفر شده بود، اعتراض داشتند.

عصر روز گذشته و در جریان تعقیب و گریز پلیس و یک دستگاه خودرو کوئیک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به کار گیری سلاح به سمت لاستیک خودرو شلیک می‌کند که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث مرگ او می‌شود.

معترضان به این حادثه صبح امروز با حضور در مقابل فرمانداری خواستار توضیح مسئولان شهرستان در این خصوص شدند.

فیلم‌های منتشر شده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل درب فرمانداری، وارد فرمانداری شده و با مسئولان استان گفت‌وگو کرده‌اند.

این تجمع پیش از ظهر امروز حدود ساعت 11 به پایان رسیده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره این ماجرا گفته که ماموران انتظامی در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کرده و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری می‌شوند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس تصریح کرده بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینه قاچاق سوخت خبر می‌دهد و نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.»

بندر عباس

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها