|

؛

حادثه مرگبار تصادف قطار حامل گوگرد در بندر عباس

جزییات تصادف قطار حامل گوگرد در بندر عباس اعلام شد.

حادثه مرگبار تصادف قطار حامل گوگرد در بندر عباس

به گزارش شبکه شرق، دو نفر از کارکنان راه‌آهن هرمزگان در تصادف قطار حامل گوگرد در ایستگاه بندر عباس جان باختند.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان بامداد شنبه «۲۴ شهریور ۱۴۰۳»، با تایید وقوع این حادثه گفت: «این سانحه حدود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب «۲۳ شهریور ۱۴۰۳» رخ داد. در این حادثه یک قطار باری حامل گوگرد هنگام ورود به ایستگاه بندر عباس، وارد مسیر اشتباه شد و با یک واگن دیگر تصادف کرد.»

علیرضا نصیری برازنده یادآور شد: «قطار مشکل فنی نداشت و جزییات حادثه پس از بررسی در کمیسیون تخصصی اعلام خواهد شد.»

بنابر اطلاعات دریافتی در این حادثه «مصطفی فلاحی» لکوموتیوران پایه «۲» ناحیه هرمزگان و «رامین بیگی« آموزگار لکوموتیوران ناحیه هرمزگان جان خود را از دست داده‌اند و تلاش برای خارج کردن پیکر آنان ادامه دارد.

دستور پیگیری سریع سانحه تصادف قطار باری هرمزگان از سوی وزیر راه صادر شد

وزیر راه و شهرسازی در پی تصادف قطار و سانحه‌ای که در واپسین دقایق شب گذشته برای قطار باری در بندر عباس رخ داد، دستور پیگیری سریع داد و خواستار گزارش از جزییات این ضایعه شد.

 در پی سانحه‌ای که در واپسین دقایق شب گذشته برای قطار باری در بندرعباس رخ داد؛ «فرزانه صادق» وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری سریع داده و خواستار گزارش از جزئیات این ضایعه شد.

 وزیر راه و شهرسازی با ابراز تاسف عمیق از درگذشت دوتن از همکاران راه‌آهن در این سانحه؛ به خانواده‌های آنان تسلیت گفت.

حدود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب «۲۳ شهریور ۱۴۰۳»، هنگام ورود قطار باری حامل گوگرد به ایستگاه باری بندرعباس (انشعاب) به علت اشتباه بودن مسیر، قطار با واگن‌های متوقف در خط ۱۵ ایستگاه مذکور برخورد کردند؛ متاسفانه در این حادثه دو نفر از کارکنان راه آهن جان خود را از دست دادند.

در این حادثه «مصطفی فلاحی» لکوموتیوران پایه «۲» ناحیه هرمزگان و «رامین بیگی» آموزگار لکوموتیوران ناحیه هرمزگان جان خود را از دست داده‌اند.

کمیسیون سوانح منطقه در محل وقوع حادثه تشکیل شده و اعضا در حال بررسی علت موضوع هستند.

به گفته «علیرضا نصیری برازنده» مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، قطار مشکل فنی نداشته است و جزئیات حادثه پس از بررسی کمیسیون تخصصی اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها