|

مدیر منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبرداد؛

بیمارستان اکباتان در روند تجهیز و گام نهایی تا افتتاح و بهره‌برداری

مدیر منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی اکباتان با پیشرفت ۹۹ درصد و قرار گرفتن در روند نصب و استقرار تجهیزات، در گام نهایی افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است.

بیمارستان اکباتان در روند تجهیز و گام نهایی تا افتتاح و بهره‌برداری
به گزارش شرق، علیرضا طاهری گفت: پروژه  بیمارستان اکباتان از اسفند سال ۱۳۸۷ کلنگ‌زنی شد و بعد از گذشت ۱۴ سال در هفته دولت افتتاح خواهد شد، این مرکز با ۲۸ هزار مترمربع در دو ساختمان اصلی  ۹ طبقه، ساختمان جنبی سه طبقه ساخته شده است است.
 
مدیر منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: ۲۴۳ پارکینگ برای این بیمارستان در نظر گرفته شده که در نظر داریم ساعات ملاقات از ۲ونیم الی ۴ونیم باشد تا مراجعه کنندگان بتوانند خودروهایشان را در ساختمان مجاور که متعلق به مرکز بهداشت است پارک کنند.
 
طاهری با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد عملیات ساختمانی هزینه شده است، افزود: برای عملیات تجهیزات حدود ۵۰ درصد تامین اعتبار شده شده و پیش بینی هزینه تجهیزات حدود ۳۰۰ میبلیارد تومان است که در سفر ریاست جمهوری هم مصوب شده است. 
 
در ادامه، مدیر مرکز آموزشی، درمانی .و پژوهشی اکباتان نیز بیان کرد: این بیمارستان دارای دو ساختمان بوده که یک ساختمان برای پذیرش و کارهای اداری و ساختمان مجاور آن برای درمان و بستری در ۹ طبقه طراحی شده است. 
 
محمد باقری ادامه داد: این مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی است و با تصمیم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی  همدان با اولویت پذیرش و بستری اطفال راه اندازی می شود، در گام نخست ۷۰ درصد ظرفیت تخت های این بیمارستان برای بستری و درمان نوزادان در نظر گرفته می شود.
 
وی با بیان اینکه این مرکز دارای هفت اتاق عمل و چهار بخش ویژه، ان.آی.سی.یو، زنان و سی.سی.یو است ادامه داد: هر طبقه این بیمارستان دارای ۵۰ تخت بیمارستانی است و هر بخش دارای دو اتاق چهار تخته و اتاق های دو تخته و یک تخته است که مطابق استاندارهای سلامت است. 
 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها