|

شهردار همدان:

جلوه پرشکوه ایام محرم و سوگواری حسینی با فضاسازی و سیاه پوش ویژه

سید مسعود حسینی درجلسه کمیته سیما و منظر با موضوع فضاسازی شهر همدان به مناسبت ماه محرم اظهار داشت : در ایام ماه محرم و سوگواری حسینی شهرداری همدان شهر را مهیای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان کرده است. وی با اشاره به فضاسازی و سیاهپوش کردن شهر به مناسبت ایام محرم توسط شهرداری همدان انجام شده است‌.

جلوه پرشکوه ایام محرم و سوگواری حسینی با فضاسازی و سیاه پوش ویژه

به گزارش شرق، سید مسعود حسینی اظهار کرد: فضاسازی و اکران طرح های مختلف  تبلیغات محیطی و سیاه پوش نمودن سطح شهر در ایام محرم و صفر، با همکاری مناطق چهارگانه انجام شده است.

شهردار همدان گفت: فضاسازی در شهر همدان با برنامه ریزی صورت گرفته توسط شهرداری، با رویکردی متفاوت و خلاقانه  و با تلاش شبانه‌روزی همکاران خدوم این مجموعه انجام گردیده است. وی به  اقدامات انجام گرفته در خصوص تبلیغات محیطی ویژه در این ایام اشاره کرد و افزود: نصب ۵۰ بنر در پایه بنرهای سطح شهر، چاپ و نصب ۱۳ عدد بیلبورد در مناطق چهارگانه شهرداری، نصب  ۴۰۰۰ عدد پرچم مشکی در طرح‌های مختلف در سطح شهر و  نصب  المان های نوری و نمادهای متناسب ایام محرم در سطح شهر، فضاسازی و سیاهپوش کردن تمامی میادین، معابر اصلی ، پل‌ها و... از جمله این اقدامات بوده است.

این مقام ارشد مدیریت شهری با تاکید بر بکارگیری خلاقیت های بصری ویژه ایام محرم عنوان کرد:  شش المان نوری یا حسین، یا ثارالله، یا ابا عبدالله، زینب کبری،  یا ابا الفضل، المان کتیبه و روشنایی سبز و قرمز و تابلوهای دایره ای و نورانی و المان کتل در میادین اصلی از طرح های جدید سازمان سیما و منظر در اماکن مختلف سطح شهر نصب شده اند.

وی در ادامه افزود: نصب ریسه در  میادین اصلی و تقاطع های غیرهمسطح و زیرگذر ها،کمک به چاپ بنر برای هیئت ها در حدود ۸۰۰ متر تخته بنر و نصب دیوار نگاره ها و نصب یک عدد پرچم بزرگ در میدان پژوهش اجرا شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه بکارگیری خلاقیت در فضاسازی شهری مورد توجه است گفت: نصب تصاویر رزمندگان همدانی در جبهه و عزاداری هیئت‌ها ی قدیمی همدان در قاب عکس در ریفوژهای وسط  با بیش از ۷۰ بنر از اقدامات ویژه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) بود. وی با بیان اینکه شهرداری همدان تمام توان خود را بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری گذاشته عنوان کرد:

 نصب ۹ بیلبورد ایام محرم در پایه پل‌های عابر مخصوص و نصب ۸ عدد بنر امربه معروف در تابلوهای ایستگاه‌های اتوبوس و ۲۴ بنر بک لایت،برپایی خیمه میدان امام و همکاری در برگزاری مراسم عزاداری در پارکهای مردم، اعتمادیه و شیرسنگی در دستور کار قرار گرفته و اجرا شده است. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها