|

رفع نشتی خط انتقال پساب همدان به نیروگاه:

پایداری نیروگاه هزارمگاواتی شهید مفتح همدان حفظ شد

در اقدامی جهادی و در کوتاه ترین زمان ممکن، رفع نشتی خط انتقال پساب شهر همدان به نیروگاه با موفقیت به انجام رسید و پایداری نیروگاه شهید مفتح حفظ شد.

پایداری نیروگاه هزارمگاواتی شهید مفتح همدان حفظ شد

 

به گزارش شرق، عبدالمجید دیناروند مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان در این خصوص اظهار داشت: در پی شکستگی خط لوله انتقال پساب شهر همدان، بلافاصله اطلاع رسانی از طریق سیستم آنلاین مدیریت بحران وزارت نیرو توسط شرکت آبفا استان انجام شد و همزمان با این اقدام هماهنگی لازم با مدیریت بحران استانداری همدان صورت گرفت.

 

دیناروند افزود: عملیات رفع نشتی و ترمیم شکستگی خط لوله انتقال پساب، با حضور سه تیم عملیاتی متشکل از ۱۵ نفر از پرسنل شرکت آبفا استان همدان و با بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات تعمیراتی از ساعت ۲۱٫۳۰ روز دوشنبه ۱۶ مرداد آغاز شد و پس از انجام خاکبرداری و تخلیه آب حاصل از این شکستگی، عملیات ترمیم خط لوله انتقال پساب همدان به نیروگاه شهید مفتح در ساعت ۴٫۳۰ صبح روز سه شنبه ۱۷ مرداد با موفقیت به پایان رسید.

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در پایان تصریح کرد: با انجام این عملیات که با حضور میدانی معاونت مهندسی شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور، مدیر عامل شرکت آبفا استان و مدیر کل بحران استانداری همدان صورت گرفت، از خروج واحد‌های نیروگاه شهید مفتح جلوگیری و پایداری نیروگاه همدان حفظ شد.

شایان ذکر است نیروگاه شهید مفتح همدان با چهار واحد بخاری هر یک به ظرفیت 250 مگاوات نقش مهمی در حفظ و پایداری  شبکه سراسری برق کشور دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها