|

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان خبر داد:

هوشمندسازی دو تقاطع طی هفته های آتی در همدان

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان از هوشمندسازی دو تقاطع بابک و پژوهش طی هفته های آینده خبر داد.

 هوشمندسازی دو تقاطع طی هفته های آتی در همدان

به گزارش شرق، مهدی حیدری در کمیسیون فنی عمرانی با موضوع با بیان اینکه عمده فصل کاری همدان طی پنج ماه گذشته سپری شده است، اظهار کرد: شهرداری در بحث هوشمندسازی طی این مدت اقدام موثری نداشته و زمان انجام این اقدام، کمی دیر شده است.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدانه به عدم افزایش قابل توجه دوربین‌های هوشمند سطح شهر طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: به این اقدام در سال‌های قبل آن گونه که باید پرداخته نشده بود و امسال تهیه و نصب دورین‌های هوشمند در حال افزایش است.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: اکنون 10 دوربین ثبت تخلف در همدان فعال بوده و روزانه 800 تا 1300 تخلف توسط این دوربین‌ها ثبت می‌شود.

حیدری آموزش شهروندی را از عوامل موثر در مباحث ترافیکی دانست و افزود: تهیه بسته جامع آموزش شهروندی در حوزه ترافیک لازم است تا با همراهی شهروندان در این بخش شاهد اقدامات موثر باشیم.

وی هوشمندسازی تقاطع‌ها در همدان را ضروری دانست و تصریح کرد: طی دو هفته آینده دو تقاطع بابک و پژوهش به صورت پایلوت هوشمندسازی خواهد شد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان ادامه داد: پیگیری هوشمندسازی نیازمند اقدامات مستمر و پیگیری بوده و لازم است به این منظور شهرداری، مسئول مربوطه را معرفی کند.

حیدری در ادامه با بیان اینکه تشکیل اداره HSE در اولویت است، خاطرنشان کرد: با این اقدام و با الگوبرداری از شهرهای موفق در این زمینه، بسیاری از آسیب‌های مدیریتی در شهرداری قابل کاهش و رفع است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها