|

در ۳ ماه نخست امسال؛

۱۴۷۵ نوزاد در بیمارستان فاطمیه متولد شدند

رییس اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از تولد هزار و چهارصد و هفتاد و پنج نوزاد در سه ماه نخست سال جاری در بیمارستان فاطمیه خبر داد.

۱۴۷۵ نوزاد در بیمارستان فاطمیه متولد شدند

به گزارش شرق، مرکز درمانی آموزشی فاطمیه انواع خدمات تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با پزشکی و جراحی زنان و زایمان، نازایی و انکولوژی و نوزادان در سطح ۳ پیشرفته را در کنار یکدیگر فراهم آورده است.

هم اکنون خدمات مربوط به جراحی زنان، اتاق عمل، اورژانس بستری و سرپایی، انکولوژی و درمان ناباروری در سطوح پیشرفته ۲ و۳ آزمایشگاه ،لاپاروسکوپی، کولپوسکوپی الکتروکاردیوگرافی و .... نیز در این بیمارستان ارائه می‌شود.

همچنین بیمارستان فاطمیه با دارابودن امکانات و تجهیزات مناسب، ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات درمانی در زمینه‌های مراقبت ‌های بارداری، اورژانس زنان، انکولوژی زنان ، پریناتولوژی و جراحی زنان و روانپزشکی زنان را برای مراجعان فراهم کرده است.

بیمارستان فاطمیه در حیطه تخصصی سلامت مادران، مرکز مشاوره ناباروری را با ارائه خدماتی در زمینه های درمان ناباروری در سطوح خدمات پیشرفته تخصصی و فوق تخصصی ۲ و۳ شامل IUI ,IVF ,ICSI, پانکچر، فریز تخمک و اسپرم، انتقال تخمک و جنین ، اهدای تخمک، اهدای جنین، بانک تخمک و جنین فریزشده ارائه می‌کند.

جراحی های آندومتریوز و معاینات و جراحی های اورولوژی، مامایی، روان شناسی، با رعایت اصول حقوقی، فقهی، اخلاقی در این زمینه و مشاوره ای در مرکز فاطمیه راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها