|

دادستان همدان:

قرارداد میدان بار جدید همدان طبق قانون فسخ شده است

دادستان همدان در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه فسخ قرارداد اجرای پروژه میدان بار جدید امری ضروری بود، گفت: مدیریت مستقیمی بر میدان بار جدید صورت پذیرد اما متاسفانه شهرداری مدیریت مستقیمی در این زمینه ندارد.

به گزارش شرق، جلسه 211 صحن علنی با موضوع بررسی «پروژه میدان میوه و تره‌بار و «وضعیت رود دره عباس‌آباد» با حضور معاون استاندار، دادستان، معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای، شهردار، معاونان شهردار و رییس هیأت مدیره میدان میوه و تره‌بار برگزار شد.

دادستان همدان در این جلسه با بیان اینکه فسخ قرارداد اجرای پروژه میدان بار جدید امری ضروری بود، اظهار کرد: مدیریت مستقیمی بر میدان بار جدید صورت پذیرد اما متاسفانه شهرداری مدیریت مستقیمی در این زمینه ندارد.

حسن خانجانی با تأکید بر اینکه بارها در خصوص فسخ قرارداد پروژه میدان بار اعلام نظر کردم، گفت: از شهرداری خواستم که کار خود را شروع کند که در این زمینه اقدام مثبتی از شهرداری ندیده‌ایم.

کوتاهی شهرداری در تعیین مکان مناسب برای میدان بار جدید

وی با یادآوری اینکه شهرداری در این زمینه کوتاهی کرده است چرا که چندین بار اعلام کرده‌ایم که شهرداری بیاید کار را یکسره کنیم، بیان کرد: باید این موضوع مدیریت و زمین جدیدی برای ساخت میدان بار جدید در نظر گرفته شود.

دادستان همدان افزود: لازم است پیشنهاد کمیسیون مربوطه در شورای شهر برای ارایه زمین به خود کسبه میدان بار فعلی و مشارکت آنها با هدف ساخت میدان بار جدید در مکانی دیگر، پیگیری شود موضوعی که خود نماینده غرفه داران وعده داده که در کمتر از یک سال آن را به سرانجام می‌رسانند.

خانجانی با انتقاد از اینکه شهرداری چندین اقدام از جمله ساخت پارکینگ و میدان بار را با عاملیت خود انجام می‌دهد، تصریح کرد: این اقدام  اشتباه است و باید زمین در اختیار کسبه قرار داده شود و خود آنها مدیریت کنند.

وی همچنین به مشکلات ریز و درشت میدان بار فعلی از جمله حضور معتادین در محل میدان بار قدیم و مشکل آب اشاره کرد و ادامه داد: وضعیت این میدان بار به هیچ عنوان مطلوب نیست و باید هرچه سریعتر رأی کمیسیون ماده 100 اجرا و ماشین شویی برای رفع بن بست موجود تخریب شود.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها