|

استاندار همدان؛

اختصاص بیش از ده هکتار از شهرک صنعتی بوعلی ۳ به صنف درودگران

استاندار گفت: گام نخست قسمتی از شهرک صنعتی بوعلی ۳ که بیش از ده هکتار است برای صنف درودگران اختصاص یافته است.

اختصاص بیش از ده هکتار از شهرک صنعتی بوعلی ۳ به صنف درودگران

به گزارش شرق، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دومین همایش بزرگ بررسی راهکارهای حمایت از صنعت چوب، رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار، گفت: امروزه برخلاف گذشته درودگران صرفاً درب و پنجره نمی‌سازند و در بخش‌های مختلف منازل، ادارات و مجموعه‌ها شاهد هنرنمایی فعالین صنعت چوب و درودگران هستیم.

 استاندار اظهار کرد: دولت مردمی ایران قوی وعده ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال را داده که سهم استان ۱۰۰ هزار واحد است که در حال حاضر حدود ۳۲ هزار واحد مسکونی در استان در حال احداث است و ساخت مسکن بسیاری از مشاغل، خصوصا دروگران را فعال می‌کند. 

قاسمی فرزاد بیان کرد: در ۲۸ شهر استان زمین به طور قطعی تأمین شده که در هفته‌ی دولت در بسیاری از این شهر‌ها واگذاری زمین به متقاضیان انجام خواهد شد.

وی افزود: یکی از ابتکارات دولت مردمی ایران قوی ایجاد و توسعه‌ی شهرک‌های صنفی است و شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز اهتمام دارد شهرک‌های صنعتی را رونق دهد.

استاندار بیان کرد: پتروشیمی ابن‌سینا که در سال ۸۳ با سفر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تصویب شد اما مغفول مانده بود در منطقه صنعتی جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: با سرمایه‌گذاری در پتروشیمی ابن‌سینا مبلغ ۲۰ همت سرمایه وارد استان می‌شود و در گام نخست ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در پتروشیمی ابن‌سینا سرمایه‌گذاری خواهد شد که با سرمایه‌گذار شرط کردیم باید سرمایه خود را از طریق بانک‌های داخل استان به این پروژه اختصاص دهد.

در پایان وی گفت: با سرمایه‌گذاری اقتصادی فرصت حمایت از اصناف و اتحادیه‌‌ها فراهم و منابع تسهیلات از طریق این نوع سرمایه‌گذاری‌ها تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها