|

مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

بهره برداری از ۳۱ مورد دوربین ثبت تخلف

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: ۶۷ سامانه کنترل سرعت و بهره برداری از ۳۱ دوربین ثبت تخلف جدید در محورهای مواصلاتی استان فعال است.

بهره برداری از ۳۱ مورد دوربین ثبت تخلف

به گزارش شرق،  مهرداد آهکی اظهار کرد: ۶۷ سامانه های کنترل سرعت در محورهای شریانی با امکان محاسبه و ثبت سرعت میانگین فعال بوده و همه تخلفات؛ شامل سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و... کاربران جاده ای و رانندگان را در طول شبانه و روز ثبت می کنند.

آهکی افزود: تعداد این دوربین‌ها ۶۷ دستگاه می باشد که با راه‌اندازی و بهره برداری از ۳۱ مورد دیگر که بزودی فعال خواهند شد در مجموع به ۹۸ دوربین می‌رسد.

وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم با دادستانی و پلیس راه استان جهت توقیف خودرو رانندگانی که با حالت های مخاطره آمیز و...در محورهای استان تردد می کند انجام شده است، و در همین راستا بنرهای هشدار دهنده و ترافیکی طراحی،تهیه و در پاسگاه های پلیس راه و راهدارخانه نصب شده است.

آهکی با بیان اینکه ۱۱۲ نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان همدان وجود داشته که همگی به جز ۵۲  نقطه ایمن‌سازی شده است گفت : تمامی این ۵۲ نقطه شناسنامه‌دار و آشکارسازی شده  وتا قبل از اربعین حسینی ۲۷ مورد آن رفع خواهد شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان با اشاره به سامانه پایش و کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی (سپهتن) گفت : سامانه های پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای که درون خودرو  نصب شده است به‌ طور مداوم اطلاعاتی شامل؛ سرعت، مشخصات گواهینامه راننده، ساعت کارکرد و غیره را به مراکز پلیس راهور ارسال می‌کند. 

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها