|

شهردار همدان:

بازخورد خوبی از اقدامات مدیریت شهری در ثبت جهانی هگمتانه گرفتیم

شهرداری همدان، سید مسعود حسینی با اشاره به حضور ارزیاب یونسکو در شهر همدان برای ثبت جهانی هگمتانه عنوان کرد: بعد از مدتها تلاش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور ارزیاب یونسکو هستیم و پرونده ثبت جهانی هگمتانه مراحل فرایندی خود را طی می‌کند.

بازخورد خوبی از اقدامات مدیریت شهری در ثبت جهانی هگمتانه گرفتیم

 به گزارش شرق، سید مسعود حسینی با اهمیت خواندن حضور ارزیاب یونسکو در شهر همدان گفت: غسان چمالی نماینده یونسکو بعد از ارزیابی، پرونده ثبت جهانی هگمتانه را برای تصمیم گیری نهایی تقدیم مقامات بین المللی خواهد کرد. 

شهردار همدان با اشاره به جلسه پرسش و پاسخ  چهار ساعته با ارزیاب یونسکو افزود: غسان چمالی و تعدادی از مهمانان وزارت میراث فرهنگی روز پنجشنبه مهمان شهرداری بودند و   گزارش جامعی از اقدامات و برنامه های مدیریت شهری توسط مدیران و معاونان شهرداری برای حاضران جلسه ارایه شد.

حسینی افزود: گزارش جامعی از اقدامات حوزه‌های مختلف مدیریت شهری از جمله رود دره ها، مدیریت سیلاب، تاب آوری، مقاوم سازی، شهرسازی، حفظ بافت تاریخی، حمل و نقل و طرح جامع ترافیک ارایه شد. 

این مقام ارشد مدیریت شهری با تاکید براینکه بازخوردهایی که گرفتیم  رضایت بخش بود تصریح کرد: این اقدامات و تلاش ها چندین ماهه بدون همراهی و شوق و علاقه ای شهروندان، کسبه و بازاریان امکانپذیر نبود و انشاالله سال آینده شاهد به ثمر رسیدن ثبت جهانی هگمتانه و جهانی شدن همدان باشیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها