|

فرماندار همدان :

همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های خدمت‌رسان در راه‌اندازی بیمارستان اکباتان

فرماندار همدان با حضور در بیمارستان آموزشی، درمانی، تخصصی و فوق تخصصی اکباتان و بازدید از ظرفیت‌های این مجموعه بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان به منظور راه‌اندازی هرچه سریعتر این مجموعه تاکید کرد.

همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های خدمت‌رسان در راه‌اندازی بیمارستان اکباتان

به گزارش شرق، نشست هماهنگی با دستگاه‌های خدمت‌رسان مرتبط در راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان اکباتان به دعوت نظری‌پویا مشاور اجرایی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور مسلم مخفی فرماندار همدان و نمایندگانی از شهرداری، ادارات برق، مخابرات، استاندارد و آتش‌نشانی برگزار شد.

در این نشست هر یک از دستگاه‌های خدمات‌رسان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده و مجوزهای ارائه شده جهت شروع به کار بیمارستان گزارشی به فرماندار همدان ارائه نمودند و ‌مهم‌ترین اقدامات قبل از راه‌اندازی این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

 نظری پویا مشاور اجرایی رئیس دانشگاه ضمن تشکر از همکاری همه دستگاه‌ها جهت راه‌اندازی این مرکز به عنوان یک ابرپروژه در استان و نماد خدمت در دولت سیزدهم، خواستار تسریع در روند اقدامات باقیمانده با قید فوریت و صدور مجوزهای نهایی جهت شروع به کار بیمارستان شد.

در ادامه فرماندار همدان از آخرین مراحل تجهیز و راه‌اندازی اورژانس، موتورخانه و روند تجهیز بیمارستان بازدید و ابراز رضایت نمود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها