|

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

از تمام ظرفیت ها برای تسریع در حرکت دستگاه تعلیم و تربیت استان استفاده خواهیم کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت اگر امروز توفیق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده است، همه از برکت وجود شهدا و از جان‌گذشتگی آنهاست.

از تمام ظرفیت ها برای تسریع در حرکت دستگاه تعلیم و تربیت استان استفاده خواهیم کرد

به گزارش شرق، رسول شیدایی فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه‌های اساسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان نمود و بیان کرد: وظیفه و رسالت ما این است که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به این حوزه عظیم فرهنگی گام برداریم‌.

وی ضمن تقدیر از تلاش های جناب آقای زارعی در دوره تصدی سرپرستی، با بیان این که در حوزه آموزش و پرورش تلاش های زیادی صورت گرفته است، اظهار کرد: باید با تلاش خود دستگاه تعلیم و تربیت استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به این که آموزش و پرورش از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد: با کمک دستگاه ‌های اجرایی سرعت حرکت رو به جلو در آموزش و پرورش استان افزایش یابد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام افزود: شغل معلمی و تعلیم و تعلم در آموزه های دینی اسلام ارزشمندترین و مهم‌ترین کار عنوان شده و خداوند متعال خود را به عنوان معلم معرفی کرده است. شیدایی تصریح کرد: بر همین اساس است که فرهنگیان باید کار خود را مهم و ارزشمند بدانند و تلاش کنند تا در این مسیر باقدرت و انگیزه به سوی اهداف مقدس خود و تربیت فرزندان این مرز و بوم حرکت کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها