|

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق استان همدان خبرداد:

استفاده از توان علمی و فنی نیروهای متخصص و جوان در برگزاری جشنواره صنعت برق ایران

با برگزاری جشنواره های نمایشگاه تخصصی شرایطی مناسب جهت ارتباط بین شرکت های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان و شرکتهای تابع وزارت نیرو و دیگر شرکتها ایجاد گردد‌ تا بتوان از توان نیروهای متخصص و جوان که پتانسیل خوبی برخوردار هستند استفاده کرد.

استفاده از توان علمی و فنی نیروهای متخصص و جوان در برگزاری جشنواره صنعت برق ایران

 

به گزارش شرق، مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران برگزار می‌شود، گفت: شرکت های دانش بنیان و شرکت هایی که فناوری های جدید دارند در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت که با اطلاع رسانی به شرکت های مربوط و دانشگاه‌های سطح استان و جلسات متعدد برای متقاعد کردن شرکت ها برای شرکت در نمایشگاه برگزار شد.

 

علی احسان اشرفی اظهارکرد: ۱۵ محصول توسط پارک علم و فناوری معرفی کرد که با توجه ب مدت محدود ارسال فرم های مربوطه حدود ۶ محصول معرفی شد.

 

اشرفی گفت: با مصوبه کمیته فنی درنهایت ۵ محصول معرفی شد که ۳ محصول که منتج از پروژه‌های تحقیقاتی هم اکنون در نمایشگاه است و ۲ محصول هم در پارک علم و فناوری است و در نمایشگاه شرکت کردند.

 

 

وی افزود: دفتر تحقیقات شرکت نیرو استان همدان و شرکت دانش بنیان بنام سویل انرژی انجام شده است و با انجام کار در دفتر تحقیقات که مودم کنترل پکروس زمینی و مودم کنترل مولوتینک ارتوآس و تابلو کنترل مولوتینک سکسوالی هوایی است که از نظر کلی در نوع خود از نظر طراحی مودم و آرتی یو کم نظیر هستند که برنامه‌‌ریزی و نرم افراز توسط دفتر تحقیقات انجام شد.

 

اشرفی در ادامه گفت: همچنین دو محصول پارک فناوری هم توربین بادی و هیبرودی مشترک است که هم بادی و هم خورشیدی که طی شرکت دانش بنیان طراحی شده و محصولات در نمایشگاه ارائه شد.

 

مدیر تحقیقات با اشاره به چراغ اضطراری هوشمند و عملکرد آن عنوان کرد: تنها تفاوت چراغ اضطراری با چراغهای که در بازار است در این است که سیستم شارژ به صورت اتوماتیک انجام می شود و فرقی که با بقیه دارد در جریان های مختلف با توجه به شرایط شارژ جریان شارژ را تامین می‌کند و با شارژ کامل سیستم شارژر قطع خواهد شد که بزرگترین حس آن وقتی باطری ب ۵۰ درصد از شارژ برسد مجدد شروع ب شارژ می‌شود و باقی سیستم های که بصورت شارژی عمل می کنند اگر‌مدت زمان طولانی انجام نشود باطری عملا از مدار خارج می شود و دیگر قابل استفاده نیست و سیستم هوشمند با شارژ مرتب باطری مانع از خرابی می شود .

 

اشرفی عنوان کرد: در برگزاری نمایشگاه با توجه به خواسته نیازهای فناورانه شرکت ها با شرکتی از دانش بنیان کارگروه تشکیل شد و تفاهم نامه منعقد گردید تا بتوان نیازهای متقابل و اطلاعات مورد نیاز را مبادله کنیم .

 

 

 

در پایان اشرفی گفت : هدفگذاری انجام شده در نمایشگاه به سه بخش تقسیم شد که بخش اول ارائه محصولات فناورانه بود و بخش دوم تفاهم نامه‌هایی که با شرکت دانش بنیان منعقد شد و بخش سوم محصولاتی که ب صورت فناورانه نیازهای شرکتها بود و باید اعلام‌می شود صورت گرفت

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها