|

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:

حمایت از استان‌ها در تقویت عدالت فرهنگی از برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه در راستای تقویت عدالت فرهنگی از برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در استان ها استقبال و حمایت می‌کند.

حمایت از استان‌ها در تقویت عدالت فرهنگی از برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری

به گزارش شرق، سید محمود اسلامی  در نشست با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان افزود: به منظور توسعه عدالت فرهنگی که شعار اصلی دولت و مقام عالی وزارت است، حتماً باید استان‌ها را تقویت کنیم.

 

این مسوول ادامه داد: تشکیل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت بنیه فرهنگی و هنری استان‌ها، بسط و گسترش آموزش رایگان هنر نمونه‌هایی از تحقق این شعار است.

 

وی در ادامه از همدان به عنوان دیار مفاخر بزرگ ایران‌زمین و سرزمین تاریخ و تمدن ایران اسلامی و پرورش دهنده سرداران بزرگی چون شهید سردار همدانی و دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی، آغازگر اندیشه اسلامی در دنیای مدرن یاد کرد و گفت: همدان هم اکنون از قطب های کشور در برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری است.

 

وی با بیان اینکه هنر مرز ندارد و زبان و هویت مشترک بین مردم است، اظهار کرد: هنر یکی از ابزارهای بیان ناگفته‌هاست و حس نوع دوستی، آرامش و زیبایی شناسی را ارایه می‌کند.

 

اسلامی در ادامه با بیان اینکه کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی مرزبانان جبهه فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: مقام عالی وزارت از همان ابتدای دولت، تاکید ویژه‌ای به نیروی انسانی داشتند و همواره معیشت، رفاه و شرایط کارکنان را پیگیری کرده و می‌کنند.

 

وی با تأکید براینکه یکی از دغدغه‌های روزانه ما رسیدگی به درخواست‌های همکاران است، تصریح کرد: معیشت کارکنان همواره در اولویت‌ برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع است و پیگیری مسأله حقوق هم که درخواست بسیاری از همکاران بوده، در دست اقدام است.

وی از انجام بازمهندسی و تدوین ساختار جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: در این ساختار جدید تبدیل نمایندگی‌های ارشاد به اداره در شهرستاها، از جمله نکاتی بوده که مورد توجه قرار گرفته است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید برلزوم توجه به مسائل نیروی انسانی، تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانم به مسائل همکارانم در همه استان‌ها رسیدگی کنم

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها