|

رئیس ستاد انتخابات استان همدان :

رقابت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شد

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: مرحله اول انتخابات با تدابیر پیش‌بینی شده در ستاد انتخابات کشور و استان و ستادهای اجرایی و نظارت به اتمام رسید.

 رقابت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شد

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در نشست خبری با اصحاب‌رسانه و خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات در جمهوری‌اسلامی همیشه سالم و رقابتی برگزار شده است و رأی را امانت مردم شریف می‌دانیم، اظهار کرد: سلامت و صلابت نظام انتخاباتی کشور بار دیگر اثبات شد و یأس و ناامیدی دشمنان را به دنبال داشت.

حسن رضانیا افزود: مرحله اول انتخابات با تدابیر پیش‌بینی شده در ستاد انتخابات کشور و استان و ستادهای اجرایی و نظارت به اتمام رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان عنوان کرد: جمعه‌ آینده مردم شریف ایران اسلامی در مرحله دوم انتخابات، چهاردهمین رئیس جمهور را انتخاب خواهند کرد.

وی با اشاره به آرای نامزدهای انتخابات به ترتیب کسب بالاترین رأی در استان همدان ابراز کرد: دکتر سعید جلیلی ۲۶۶ هزار و ۸۷۵ رأی، دکتر مسعود پزشکیان ۱۹۹ هزار و ۴۴۶ رأی، دکتر محمدباقر قالیباف ۷۶ هزار و ۵۸۳ رأی و حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ۵ هزار و ۲۸۳ رأی است.

رضانیا تصریح کرد: تعرفه‌های رأی گیری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده است و با تأیید صحت مرحله اول انتخابات توسط شورای محترم نگهبان، فعالیت تبلیغاتی مجدد نامزدهای راه یافته به مرحله دوم تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری مجاز خواهد بود.

وی ادامه داد: از ستادهای انتخاباتی تمام نامزدها و اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در راستای هرچه پُرشورتر برگزار شدن انتخابات در مرحله اول تشکر می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان عنوان کرد: رعایت اخلاق، قوانین و فرهنگ انتخابات در مرحله دوم نیز مورد تأکید است و باید برای عزت، سرافرازی و اقتدار ملت فهیم ایران اسلامی دست به دست هم دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ تخلف انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده در روند اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان نداشتیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها