|

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان خبر داد :

آماده‌باش شرکت توزیع برق استان همدان و تأمین پایدار برق مراکز آزمون سراسری

همدان- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از آماده‌باش شرکت توزیع برق استان همدان و تأمین پایدار برق مراکز آزمون سراسری در این استان خبر داد.

آماده‌باش شرکت توزیع برق استان همدان و تأمین پایدار برق مراکز آزمون سراسری

به گزارش شرق، علی سهرابی بیدار از تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در همدان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا اقدامات لازم از قبیل بازدید از شبکه و پست‌های توزیع و بررسی آماده به کاری ژنراتور مراکز برگزارکننده آزمون انجام شد.

وی با اشار به آماده‌باش کامل نیروهای عملیاتی افزود: طی برگزاری آزمون سراسری در 21 و 22 تیر ماه 140 نفر از پرسنل این شرکت در قالب 48 اکیپ مجهز به خودروهای سبک و سنگین آماده‌باش بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان عنوان کرد: با توجه به برگزاری کنکور طی دو روز و افزایش دمای هوا در پایان هفته، برای تأمین برق پایدار مراکز آزمون، به پیشنهاد این شرکت در کمیته مدیریت تقاضا و مصرف چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 تیر ماه ادارات استان همدان 2 ساعت زودتر تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری یک آزمون مطمئن پیش‌بینی شد، گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و بالا رفتن مصرف برق از هم‌استانی‌های عزیز درخواست داریم با مدیریت مصرف انرژی این شرکت را در تأمین برق پایدار و مططمئن یاری کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها