|

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

پیشرفت 80 درصدی پروژه‌ی اصلاح توسعه شبکه و توزیع آب در روستای «باباپیرعلی»

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت 80 درصدی پروژه‌ی اصلاح توسعه شبکه و توزیع آب در روستای «باباپیرعلی» از توابع شهرستان تویسرکان خبر داد.

پیشرفت 80 درصدی پروژه‌ی اصلاح توسعه شبکه و توزیع آب در روستای «باباپیرعلی»

به گزارش شرق؛ فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در روستای باباپیرعلی به طول 10 کیلومتر در حال اجراست.

بختیاری‌فر با بیان اینکه این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: در این پروژه از لوله‎ی پلی‌اتیلن به اقطار 110 و 63 کیلومتر، استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه 10 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه لازم است، عنوان کرد: با اجرای این پروژه، 606 نفر در قالب 220 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهرمند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: برخی از روستاهای استان به دلایل متعدد از دسترسی به آب سالم و پایدار محروم مانده بودند که وزارت نیرو برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها اقدامی جهادی را با عنوان جهاد آبرسانی آغاز کرد تا چهره محرومیت آبی را از روستاها پاک کند و آبرسانی به روستای بابا پیرعلی نیز در راستای پروژه‌های جهاد آبرسانی انجام شده است.

بختیاری‌فر با بیان اینکه تأمین نیازهای اولیه جوامع روستایی و آب شرب و بهداشتی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده که باعث حفظ و بقای جمعیت روستایی در سکـونت‌گاه‌های فعلی خواهد شد، مطرح کرد: ارائه خدمات زیربنایی به این بخش از جمعیت کشور، از جمله اصلی‌ترین رسالت‌های نظام و به‌تبع آن مورد توجه و پیگیری ویژه وزارت نیرو، به‌عنوان متولی زیرساخت اصلی آب است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها