|

اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با عنوان «شوق رویش» در استان همدان

علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان گفت: در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان طرحی با عنوان «شوق رویش» در استان همزمان با سراسر کشور به اجرا درآمد.

اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با عنوان «شوق رویش» در استان همدان

به گزارش شرق، علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان گفت: در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان طرحی با عنوان «شوق رویش» در استان همزمان با سراسر کشور به اجرا درآمد.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می‌تواند زمینه ساز رشد بسیاری از توانمندی‌های آنان شود که بر این اساس طرح «شوق رویش» برنامه‌ریزی شد که در مراکز امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر در حال برگزاری است.

سنجربگی ادامه داد: جوانان توانمندی های بسیاری دارند و این ما هستیم که می‌توانیم به سهم خود از آنان حمایت کنیم تا در راستای اهداف جمعیت گام بردارند و استعداد نهان آنان شکوفا شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان خاطر نشان کرد: برنامه های متنوعی از جمله کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج و بعد از ازدواج، کارگاه آموزشی پیگیری از ایدز و اعتیاد، اصول کارآفرینی، مسابقات فرهنگی ورزشی، احکام قرآنی، کمک های اولیه و… در قالب طرح شوق رویش در حال برگزاری است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها