|

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در نشست با سرمربی پاس مطرح کرد

فوتبال همدان دارای بهترین زیرساخت های ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در نشست با سرمربی پاس گفت: فوتبال همدان دارای بهترین زیرساخت های ورزشی است و برای تیم پاس نیز هر آنچه که در توان و ظرفیت قانونی اجازه بدهد، انجام می دهیم.

فوتبال همدان دارای بهترین زیرساخت های ورزشی است

به گزارش شرق مدیرکل ورزش و جوانان همدان در نشست با سرمربی پاس گفت: فوتبال همدان دارای بهترین زیرساخت های ورزشی است و برای تیم پاس نیز هر آنچه که در توان و ظرفیت قانونی اجازه بدهد، انجام می دهیم.

حقیقی خاطرنشان کرد: واگذاری رایگان زمین تمرین و مسابقه، استفاده از پایگاه قهرمانی با تجهیزات مدرن بدنسازی و خوابگاه در بهترین نقطه از شهر جزو حمایت‌های دستگاه ورزش از این تیم در سالیان اخیر بوده است.

وی اضافه کرد: پاس توسط هیات امنا اداره می‌شود و در کنار آن‌ها دستگاه ورزش نیز فعالیت این تیم را پیگیری می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: هر جا که تیم پاس با مانع و مشکل مواجه شده نیز ورود کرده و پیگیری لازم را برای حل مسایل تیم داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات پاس در سالیان اخیر آغازدیرهنگام تمرینات و بستن تیم در روزهای پایانی نزدیک به آغاز مسابقات بود که خوشبختانه امسال سرمربی پاس در اسرع وقت معرفی و جذب بازیکنان تیم نیز آغاز شده است.

سرمربی جدید پاس نیز با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از تیم پاس همدان گفت: امسال خدا را شکر تیم سریع شکل گرفته و تست گیری نیز برگزار شد و در حال جذب بازیکنان مدنظر هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات پاس همدان در سالیان اخیر تغییرات مداوم سرمربی و مدیریت بوده و این تیم برای موفقیت نیاز به برنامه وثبات مدیریتی و کادر فنی دارد.

هادی گل محمدی افزود: هدف ما در این فصل استفاده از بازیکنان جوان و بومی است وامیدوارم با توجه به شکل گیری به موقع تیم بتوانیم برخلاف سال های گذشته هفته های اول لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها