|

با هدف ایجاد زیر ساخت به منظور تاسیس پارک آبی پردیسان :

جلسه مدیر شهرداری منطقه ۳ با مدیر آب منطقه ای همدان

اجرای پارک آبی موضوعی بسیار مهم است که برای تضمین کیفیت تفریح مردم، نیازمند بهره‌ گیری از تخصص و دقت فراوان می ‌باشد.

جلسه مدیر شهرداری منطقه ۳ با مدیر آب منطقه ای همدان

به گزارش شرق ، اجرای پارک آبی موضوعی بسیار مهم است که برای تضمین کیفیت  تفریح مردم، نیازمند بهره‌ گیری از تخصص و دقت فراوان می ‌باشد. این پروژه ‌ها نه تنها فضایی برای سرگرمی و تفریح ارائه می ‌دهند بلکه به عنوان یک ابزار توسعه شهری نیز شناخته می ‌شوند.

 از این رو و باتوجه با حساسیت های موجود و ایجاد زیر ساخت های لازم مدیر شهرداری منطقه ۳ در دفتر مدیر آب منطقه ای همدان حضور یافت و راهکار های لازم به منظور اخذ مجوز برای تامین آب انجام شد .

 مدیر آب منطقه ای همدان  ضمن تقدیر از شهرداری به منظور اجرای طرح های توسعه ای و تفریحی افزود :  در راه رفاه مردم و ایجاد فضایی که به توسعه شهر همدان منجر بشود تمام توانمان را پای کار خواهیم آورد .

اخلاص مند در ادامه گفت :  توسعه پارک آبی در پارک پردیسان اقدامی خوبی است که مجوعه آب منطقه ای نیز برای بحث اخذ مجوز اقدامات لازم را انجام خواهد داد 

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان نیز به موضوع ایجاد امکانات برای رفاه شهروندان و توسعه شهر همدان تاکید کرد و افزود این مجموعه در پارک پردیسان ایجاد خواهد شد و رویکرد اصلی اجرای  این طرح فرمایشات پیامبر اسلام (ص)  است 

محمد رضا فیضی منش با بیان اینکه مجموعه پینت بال و مجموعه سوارکاری کودکان (پونی کلاب) به زودی شروع به کار خواهد کرد افزود : زیرساخت های لازم در پارک آبی در حال انجام است که به زودی کلنگ این قسمت هم به زمین خواهد خورد. 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها