|

جلسه هماهنگی ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر برگزار شد

جلسه هماهنگی انتخابات مجامع هلال‌احمر با حضور مدیرعامل، معاونین و روسای شعب برگزار و آیین‌نامه انتخاباتی هلال‌احمر و ارائه گزارش عملکرد شعب جمعیت هلال‌احمر استان همدان بررسی شد.

جلسه هماهنگی ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر برگزار شد

 به گزارش شرق، در ابتدای جلسه سیلوانا صلح میرزایی معاون داوطلبان ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه، مسائلی مربوط به اجرای دقیق دستورالعمل تبلیغات کاندیدا، صدور کارت شناسایی و نحوه برگزاری انتخابات را بیان کرد.

 

در ادامه جلسه روسای شعب به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده و بیان نظرات پرداختند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ضمن تسلیت و تعزیت ایام ماه صفر، شهادت کهنه سرباز فلسطینی شهید اسماعیل هنیه را به خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر تسلیت گفت.

 

 علی سنجربگی در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مجامع هلال‌احمر افزود: رابطان و دست اندرکاران انتخابات مراقب باشند تا حق کسی ضایع نشود.

 

وی با تاکید بر عمل به قانون انتخابات و دستورالعمل نظارت و نیز مصوبات افزود: صراحتا به اجرای بند‌های آن اقدام و تمام روند انتخابات را نیز با دقت مستندسازی کنید، انتخابات مجامع هلال‌احمر باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

 

وی در ادامه با تأکید بر توجه به ویژگی‌های نامزد‌های انتخاباتی، گفت: توان مدیریتی بالا، کارآمدی و کارشناس دلسوز از شاخص‌ها و ویژگی‌های نامزد‌های انتخاباتی است که امیدوارم افرادی با این ویژگی‌ها در انتخابات رأی بیاورند.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها