|

نمره قبولی دولت سیزدهم در پیگیری و تکمیل پروژه های عمرانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

مسعود ویژه درباره روند پروژه ملی موزه هنرهای معاصر همدان گفت: ساختمان موزه هنرهای معاصر همدان که یکی از پروژه های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است در تپه مصلی همدان در زمینی به مساحت ۶۴٢٢ متر و در چهار و نیم طبقه با زیربنای تقریبی ۶٢۵۶ مترمربع در حال ساخت است.

نمره قبولی دولت سیزدهم در پیگیری و تکمیل پروژه های عمرانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

 به گزارش شرق، مسعود ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی گزارشی به وضعیت پروژه های عمرانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرداخت. 

مسعود ویژه درباره روند پروژه ملی موزه هنرهای معاصر همدان گفت: ساختمان موزه هنرهای معاصر همدان که یکی از پروژه های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است در تپه مصلی همدان در زمینی به مساحت ۶۴٢٢ متر و در چهار و نیم طبقه با زیربنای تقریبی ۶٢۵۶ مترمربع در حال ساخت است.

ویژه به میزان پیشرفت پروژه هم اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه از سال ۱۳۹۰ شروع شد و تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این مجموعه شامل محیط اداری،آمفی تئاتر، کارگاه های هنری شامل نجاری، آهنگری، عکاسی، فروشگاه، گالری هنر و... خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درباره پروژه های استانی فرهنگ و ارشاد در سطح استان هم گفت: مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان فامنین در سال ٩٠ طی قراردادی توسط اداره مسکن و شهرسازی شروع شده بود که در سال ۹۸ به بسیج سازندگی سپرده شده که تاکنون مرحله نازک کاری آن انجام شده است. 

ویژه گفت: مجتمع فرهنگی و هنری فامنین در سه طبقه شامل سالن اجتماعات چند منظوره استاندارد با ظرفیت ۲۹۰ صندلی، سالن کتابخانه،سالن مجتمع فرهنگی دیجیتال،فضای اداری، نمازخانه،فضای آموزشی،نگارخانه آثار هنری،پلاتو تمرین تئاتر،فضای عمومی موتورخانه و تأسیسات و پارکینگ می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درباره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان درگزین هم گفت: طراحی ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان درگزین از ابتدای خرداد ١۴٠١ شروع شده و در شهریورماه که در زمینی به مساحت ۱۹۹۳ متر و زیربنای ١٣٠٠ متر در حال ساخت است. 

مسعود ویژه درباره مجتمع فرهنگی و هنری شهر شیرین سو هم گفت: این مجتمع که در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر و زیربنای ۱۵۱۹ متر مربع کلنگ زنی شد طراحی، دیوار چینی و فونداسیون انجام شده و در حال رایزنی برای تأمین اعتبار هستیم.  

وی همچنین به تعمیرات مجتمع های زیرمجموعه اداره کل پرداخت و گفت: موتورخانه مجتمع فرهنگی هنری سید جمال الدین اسدآبادی شهرستان اسدآباد، موتورخانه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی همدان تعمیر و تکمیل شد و همچنین در این مجتمع باشگاه بدنسازی نیز راه اندازی و افتتاح شد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه گفت: ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینای همدان نیز تعمیر اساسی شد که معاونت های اداره کل به این مجتمع انتقال یافتند و نیز مهمانسرایی جهت رفاه حال مهمانان محترم در این مجتمع احداث گردید.

ویژه به سایر تعمیرات زیرمجموعه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرداخت و گفت: تعمیر اساسی تأسیسات مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی شهرستان تویسرکان و نیز خرید دستگاه هواساز روف تاپ برای این مجتمع، تعمیر ساختمان و تأسیسات مجتمع فرهنگی هنری لاله جین و فرهنگسرای بهار، تعمیر و تکمیل تأسیسات و بنای ساختمان مجتمع فرهنگی هنری فیروزان نهاوند و ساختمانی و تأسیسات موتورخانه مجتمع فرهنگی هنری شهید سلیمانی و نیز لوله کشی روکار جهت مجتمع فرهنگی و هنری ملایر،تعمیرات موتورخانه مجتمع کبودرآهنگ و طراحی و اقدامات اولیه جهت ساخت پلاتویی در مجتمع کبودرآهنگ از جمله این اقدامات بوده است.

مسعود ویژه درباره سایر اقدامات تعمیراتی و تکمیل پروژه های زیرمجموعه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هم گفت: توسعه و تکمیل محوطه سازی بنای یادبود سید جمال الدین اسد آبادی، تعمیرات ساختمانی سالن و تأسیسات مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی شهرستان لالجین، خرید و نصب تجهیزات موردنیاز مجتمع فرهنگی هنری شهرستان اسدآباد، خرید تجهیزات برای ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، محوطه سازی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان رزن،نصب آسانسور جهت مجتمع فرهنگی و هنری مجتمع رزن، خرید و نصب تجهیزات حفاظتی با اقلام لازم جهت ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ملایر و شهرستان تویسرکان هم سایر اقدامات اداره کل بوده است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها