|

تور راهیان پیشرفت ؛

بهره برداری از ۱۱۰ طرح صنعتی، معدنی و صنفی با سرمایه گذاری ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت

به همت روابط عمومی اداره صمت استان همدان تور راهیان پیشرفت با حضور احمد شانیان مدیرکل صمت استان همدان، مهندس حمیدی مدیرعامل‌شرکت کیان کرد و مهندس فارسی رییس صمت ملایر، نشستی صمیمی با حضور جمعی از اهالی رسانه همدان برگزار شد.

بهره برداری از ۱۱۰ طرح صنعتی، معدنی و صنفی با سرمایه گذاری ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت

به گزارش شرق، تور راهیان پیشرفت به همت روابط عمومی اداره کل صمت استان با حضور مدیر روابط عمومی این اداره کل و اصحاب رسانه همدان از شرکت معدنی و صنعتی کیهان پایش الوند، کارخانه تولید کاغذ لوح زرین و کارخانه کیان کرد ملایر شهرستان ملایر برگزار شد. 

 

کیهان ‌پایش الوند نخستین معدن فرآوری آندالوزیت در کشور می باشد که این معدن با بهره برداری شرکت کیهان پایش الوند در شهرستان ملایر واقع شده و با اشتغال ۱۸۰ نفر از جوانان این خطه توانسته ضمن تامین نیاز داخلی از خام فروشی و جلوگیری از خروج ارز نیز اثرگذار باشد.

 

در این برنامه اهالی رسانه از واحد صنعتی تولید کاغذ لوح زرین ملایر که یکی از چند تولید کننده های برتر کاغذ کرافت در ایران و خاورمیانه می باشد که روزانه بیش از ۶ تن کاغذ با کیفیت کرافت تولید می کند و همچنین کیان کُرد بزرگترین شرکت تولیدکننده منسوج استخوان‌بندی تایر در ایران است، بازدید کردند.

 

 احمد شانیان در حاشیه برگزاری تور راهیان پیشرفت در نشستی صمیمی با خبرنگاران از بهره برداری ۱۱۰ طرح صنعتی، معدنی و صنفی خبر داد و گفت: این طرح ها با اشتغالزایی ۱۶۰۰ نفر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی بهره برداری و به جمع واحدهای تولیدی این دیار اضافه می شوند. 

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: از این تعداد ۴۶ طرح صنعتی است که با سرمایه گذاری ۱۶۰ هزار میلیارد ریال و با حمایت دولت در تمام مناطق استان احداث شده و به مرحله بهره برداری رسیده است. 

 

مدیرکل صمت استان همدان خاطر نشان کرد: در بخش معدن نیز شاهد راه اندازی ۴ طرح با سرمایه گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریال و ایجاد شغل برای ۴۵ نفر از جوانان دانش آموخته و ماهر در هفته دولت هستیم. 

 

شانیان همچنین به افتتاح ۶۰ واحد صنفی تولیدی با اشتغال ۶۰۰ نفر اشاره کرد و افزود: برای این طرح ها ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها