|

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان خبرداد:

پروژه نوسازی مدارس استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از آغاز بهره برداری از ۱۴ پروژه آموزشی، ورزشی و تربیتی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به مناسبت سالتحصیلی جدید خبر داد | طرح شهید عرب نیز با هدف آماده سازی سیستم های گرمایشی مدارس سطح استان را پیگیری می کند

 پروژه نوسازی مدارس استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش شرق ،مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از آغاز بهره برداری از ۱۴ پروژه آموزشی، ورزشی و تربیتی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به مناسبت سالتحصیلی جدید خبر داد.

حمید شیرازیانی با تبریک فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سالتحصیلی جدید زیربنای کل این پروژه ها را 5 هزار و 694 مترمربع در قالب 90 اتاق و کلاس و فضای ورزشی و فرهنگی اعلام کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان ادامه داد: برای آماده سازی این تعداد پروژه 78 میلیارد و 500 میلیون تومان از منابع ملی، استانی و خیرین محترم مدرسه ساز استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل برای آماده سازی و مهیا نمودن مدارس برای دانش آموزان دو طرح عملیاتی را در دست اجرا دارد، افزود: در طرح شهید عجمیان با همکاری و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش و قرارگاه جهادی استان نسبت به  بهسازی و تجهیز و زیباسازی مدارس اقدام شده است.

شیرازیانی ادامه داد: طرح شهید عرب نیز با هدف آماده سازی سیستم های گرمایشی مدارس سطح استان را پیگیری می کند، که ان شاالله برای فرا رسیدن فصل سرما مدارس مشکلی نداشته باشند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها