|

شهردار همدان:

فضای نشاط به مناسبت بازگشایی مدارس در شهر طنین انداز می‌شود

شهردار همدان با تاکید بر ایجاد فضایی پرشور و نشاط به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح شهر، گفت: شهرداری همدان همچون سنوات گذشته اقدامات ویژه‌ای را برای آماده‌سازی شهر برای ورود به ماه مهر برنامه‌ریزی کرده و همکاران ما در بخش‌های مختلف خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و بازرسی تلاش دارند وظایف خود را با کیفیت خوبی انجام دهند .

فضای نشاط به مناسبت بازگشایی مدارس در شهر طنین انداز می‌شود

به گزارش شرق، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جهت آماده سازی شهر برای استقبال از مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور شهردار همدان و مدیران شهری برگزار شد.

شهردار همدان در ابتدای این جلسه با تاکید بر ایجاد فضایی پرشور و نشاط به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح شهر عنوان کرد: شهرداری همدان همچون سنوات گذشته اقدامات ویژه‌ای را برای آماده‌سازی شهر برای ورود به ماه مهر برنامه‌ریزی کرده و همکاران ما در بخش‌های مختلف خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و بازرسی تلاش دارند وظایف خود را با کیفیت خوبی انجام دهند .

سید مسعود حسین با بیان اینکه بازگشایی محیط‌های علمی هر ساله شور و نشاط خاصی را به شهر می‌بخشد، افزود: دانش آموزان و دانشجویان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم با حضور خود فضای شهر را پویاتر و شادتر می‌کنند و ما در مدیریت شهری وظیفه داریم محیط را برای فرزندانمان آماده کرده و روز به یاد ماندنی را رقم بزنیم .

این مقام ارشد مدیریت شهری اظهار کرد: در همین راستا توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی با نشاط، رنگ آمیزی مبلمان شهری، آسفالت معابر، رفع خطر، تسهیل در حمل و نقل عمومی، زیباسازی معابر منتهی به مدارس و… در دستور کار قرار دارد.

حسینی برنامه‌های فرهنگی را در آغاز سال تحصیلی جدید مهم ارزیابی و تصریح کرد: برگزاری جشن بازگشایی مدارس در مدارس منتخب و فضاسازی شهری با نصب بنر‌های خلاقانه و نشاط انگیز در ایجاد فضای با نشاط مورد توجه مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه در آغاز سال تحصیلی جدید دستگاه‌های متولی در کنار شهرداری قرار دارند، گفت: پلیس انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، صدا و سیما در کنار ما هستند تا ما به بهترین شکل ممکن به همشهریان عزیزمان خدمت رسانی کنیم.

در ادامه معاونت خدمات شهری به عنوان مسئول اجرای طرح استقبال از مهر شهرداری همدان با اشاره به آغاز طرح استقبال از مهر از ۲۴ شهریور ماه تا ۶ مهرماه، عنوان کرد: با توجه به شرح خدمات برای معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، ارزیابی مستمر با همکاری و مدیریت بازرسی شهرداری جهت اجرای صحیح برنامه ها و پروژه ها تا اتمام طرح انجام خواهد شد.

مجید شاکری گفت: بر اساس شرح خدمات تدوین شده اقدامات لازم برای آماده سازی، زیباسازی و تلطیف سازی فضای شهری شامل رفع خطرات احتمالی در مسیر تردد دانش آموزان، گل کاری، جلوگیری از سد معبر، بازرسی دریچه‌ها و ممنوعیت خاکبرداری و گودبرداری، رنگ آمیزی دیوارها، جداول و شستشوی ایستگاه‌های اتوبوس است.

وی موضوع ترافیک را یکی از مهمترین موضوعات و‌ دغدغه‌های شهرداری در استقبال از مهر دانست و تصریح کرد: خط‌کشی خیابان‌ها و به خصوص محل تردد دانش آموزان، آماده سازی چراغ‌های چشمک زن، ترمیم کف نوشته‌ها، نصب علائم ترافیکی، رفع نواقص نرده‌های خیابان و پل‌های عابر پیاده از مهمترین اقدامات ترافیکی است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها