|

آمادگی کامل راهداری استان همدان برای بازگشت مسافران تابستانی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به پایان تعطیلات تابستانی از آماده سازی و ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت بازگشت مسافران تابستانی خبر داد.

آمادگی کامل راهداری استان همدان برای بازگشت مسافران تابستانی

به گزارش شرق ،مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ضمن  اشاره به آماده سازی و ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت بازگشت مسافران تابستانی گفت: با توجه به نقش و تاثیر ۲ عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده ای از رانندگان خواهشمندیم حتما در هنگام خستگی و خواب آلودگی استراحت کوتاهی در بین راه داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: همچنین از تمام مسافران چه آنها که از خودرو شخصی استفاده می کنند و چه مسافرانی که قصد استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دارند تقاضا می شود که بازگشت خود را به روزهای پایانی منتهی به مهرماه موکول نکنند تا با مشکلات احتمالی همچون ترافیک و صف انتظار بلیت مواجه نشوند.

آهکی اظهار کرد: هم اینک با هماهنگی پلیس راه، کار آشکار سازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان در پایان گفت: در مقاطع ورودی و ترمینال ها نیز نظارت خود را تشدید کرده و با توجه به نگرانی هایی که در بحث حوادث جاده ای وجود دارد، مسائل با جدیت بیشتری دنبال می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان عمومی با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها