|

ارتقاء ایمنی گردنه اسدآباد;

اجرای ۵۶۰ کیلومتر شانه سازی در راههای این شهرستان

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از ارتقاء ایمنی گردنه اسدآباد و اجرای ۵۶۰ کیلومتر شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی در محورهای این شهرستان خبر داد:

اجرای ۵۶۰ کیلومتر شانه سازی در راههای این شهرستان

به گزارش شرق ، یزدان سحاب نظری گفت:یکی از کریدورهای مهم و استراتژیکی کشور در شهرستان اسدآباد قرار گرفته است و هرساله بالغ بر ۹۰ میلیون تردد در گردنه اسدآباد به ثبت می رسد که نشان دهنده اهمیت ویژه این گردنه در حمل ونقل جاده ای کشور است. 

وی ادامه داد: بمنظور کاهش حوادث رانندگی و ارتقاء ایمنی طی دو سال گذشته ۱۴ کیلومتر حفاظ بتنی نیوجرسی و سیستم روشنایی در گردنه اسدآباد اجرا شده است و هم اکنون نیز عملیات تعریض این گردنه با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال اجرا می باشد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری افزون بر ۱۸۰ کیلومتر خط کشی،۱۰ کیلومتر بهسازی رویه آسفالت،رفع ۱۰ نقطه حادثه خیز،۵۶۰ کیلومتر تعدیل شیب شیروانی و شانه سازی،۵ مورد ترانشه برداری، ۱۲ مورد تعریض،تعمیر و لایروبی پل و آبرو در سطح راههای این شهرستان اجرا شده است.

نظری در پایان گفت: امسال ۴ کیلومتر راه روستایی در شهرستان اسدآباد با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصدی در حال ساخت می باشد و در تلاش هستیم این پروژه ها امسال به بهره برداری برسد. 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها