|

شهردار همدان:

استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای روز اول ماه مهر رایگان است

شهردار همدان خبر داد: استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای روز اول ماه مهر رایگان است.

استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای روز اول ماه مهر رایگان است

به گزارش شرق، سید مسعود حسینی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در ستاد استقبال از مهر، عنوان کرد: معاونت‌ها و سازمان‌ها با تمام وجود و امکانات شهر را آماده ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید کرده‌اند.

 

وی به اقدامات معاونت خدمات شهری و مناطق چهارگانه شهرداری در این زمینه اشاره کرد و افزود: جلوگیری از سد معبر و دپوی مصالح ساختمانی و عمرانی در معابر و پیاده‌روهای اطراف مدارس، پاکسازی علف‌های هرز، رنگ آمیزی مخازن و شستشوی کلیه مخارن، بازدید سراسری دریچه، آبروها و رفع عیوب و پاکسازی و رفت و روب معابر منتهی به مدارس از ساعت ۶ صبح و جمع آوری و تخلیه زباله باقی مانده اطراف مدارس از جمله این اقدامات است.

 

حسینی با بیان اینکه شهرداری در خصوص حوزه بصری حساسیت‌های خاص خود را دارد، گفت: پاکسازی و امحاء پوسترهای تبلیغاتی و زمین‌های بایر، هم سطح کردن دریچه‌های غیر همسطح و شناسایی دیوارها و سازه‌های دارای خطر ریزش در دستور کار قرار داده شده است.

 

این مقام ارشد مدیریت شهری به تشریح وظایف حوزه پسماند پرداخت و افزود: تامین و توزیع مخازن تفکیک پسماند خشک برای مدارس برای تحویل جمع آوری زباله خشک و کاغذ، ساماندهی و جمع آوری حیوانات بی‌صاحب توسط همکاران سازمان پسماند برنامه‌ریزی شده است.

 

شهردار همدان به حوزه زیباسازی و فضاسازی شهر اشاره کرد و افزود: رنگ آمیزی، خرید ۱۰۰ عدد گلدان گل شهری برای نصب در سطح شهر، پاکسازی و امحا دیوار نوشته‌ها، کاشت گل در پارک‌های اطراف مدارس، فعال بودن کلیه آبنماهای سطح شهر در اوایل مهر، پاکسازی سایبان‌ها و ایستگاه اتوبوس، رفع نواقص روشنایی پارک‌ها و

کاشت گل‌های پاییزه انجام می‌گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها