|

مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر:

باید با خدمت‌رسانی مطلوب به مردم موجب امیدآفرینی در جامعه شویم

مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر با بیان اینکه امروز بهترین خدمتی که ما می‌توانیم در جامعه داشته باشیم، امیدآفرینی است، گفت: باید با خدمت‌رسانی مطلوب به مردم رضایت آنان را فراهم کنیم و موجب امیدآفرینی در جامعه شویم.

باید با خدمت‌رسانی مطلوب به مردم موجب امیدآفرینی در جامعه شویم

به گزارش شرق، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور نمایندگان شرکت توانیر، مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر با درود بر ارواح پاک شهدا و سیدحسن نصرالله اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله توفیق این را داشت که 30 سال رهبری مجموعه‌ای را بر عهده بگیرد و در برابر استکبار سینه سپر کند در حالی که امروز برخی کشورهای به ظاهر اسلامی حتی جرأت محکومیت لفظی جنایات رژیم غاصب اسرائیل را ندارند.

حجت الاسلام محمدرضا امیری کهنوج با بیان اینکه استوار و باقی ماندن بر عهده و پیمان نشانه بندگان خوب و مخلص خدا است، گفت: شهدا صادقانه پای پیمان خود ایستادند و مزدشان را گرفتند و بهترین جایگاه در جوار اقدس الهی نصیب آنها شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «سید مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت»، افزود: مکتب از بین رفتنی نیست و ماندگار است.

مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر با بیان اینکه اسرائیل در حال غرق شدن است و به هر کاری دست می‌زند چراکه حمایت آمریکا و استکبار را دارد، عنوان کرد: یکی از ابزارهای دشمن تبلیغات است که از آن به سود خود استفاده می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت صنعت برق گفت: با توجه به وابستگی شدید زندگی امروز به برق، امروز برق همانند خونی در رگ است.

امیری کهنوج با بیان اینکه امروز بهترین خدمتی که ما می‌توانیم در جامعه داشته باشیم، امیدآفرینی است، تأکید کرد: باید با خدمت‌رسانی مطلوب به مردم رضایت آنان را فراهم کنیم و موجب امیدآفرینی در جامعه شویم.

وی با اشاره به اینکه 17 هزار نفر از ایثارگران در شرکت توانیر تبدیل وضعیت شدند، گفت: هسته گزینش یک بازوی کمکی در کنار مجموعه‌ها است که بنای ما بر رأفت و مهربانی و اصلاح امور است.

*توزیع برق استان همدان رشد قابل توجهی در هوشمندسازی داشته است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و محکوم کردن جنایت و اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: امید است تغییر و تحول و جابجایی‌ها مایه خیر و برکت و سرعت گرفتن کارها شود.

علی سهرابی بیدار ضمن تقدیر از زحمات آقای سحری در مدت تصدی گفت: برای آقای خانی نیز آرزوی موفقیت کرد.

وی با بیان اینکه این شرکت در دو سال گذشته به همت همکاران در حوزه‌های فنی و به خصوص هوشمندسازی رشد قابل توجهی داشته است، گفت: دو سال پیش ما در مرکز دیسپاچینگ سامانه اسکادا را با 25 کلید افتتاح کردیم که امروز با تلاش همکاران به حدود 500 کلید رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به راه‌اندازی مرکز مها (مدیریت هوشمند انرژی) در استان تصریح کرد: این امر از کارهای اثرگذار و بدیعی است که اقدامی نو در کشور در حوزه مدیریت انرژی برق به شمار می‌رود و امروز ما کنترل‌پذیری و رویت‌پذیری بخش قابل توجهی از مشترکین را از این مرکز داریم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمد سحری، رضا خانی به عنوان مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان معرفی شد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها