|

برگزاری آیین افتتاح رونمایی از پوستر و دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

مراسم آیین رونمایی با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان ، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان کشوری، استانی و اصحاب رسانه در محوطه یادمان عین القضات برگزار شد.

برگزاری آیین افتتاح رونمایی از پوستر و دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

به گزارش شرق ، برگزاری نشست خبری با حضور شهردار همدان ، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیر کل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره در محل سالن یادمان عین القضات همدانی

 دبیر جشنواره بیست و نهمین تئاتر کودک و نوجوان: ۴۱۵ اثر به جشنواره ارسال شده است و شعار جشنواره تئاتر گفتگوی بدون مرز است .

 امیر مشهدی عباس: اعتبار خوبی از سوی شهرداری همدان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری برنامه،  سالن ها و زیرساخت‌ها اختصاص یافته است. 

 مشهدی عباس: ۱۰ میلیارد تومان از سوی تهران اختصاص یافته است.

 دبیر جشنواره بیست و نهمین تئاتر کودک و نوجوان: اجرای برنامه‌های سیار در روستاهای استان همدان و هنرمندان همدانی حضور خوبی در این زمینه داشته اند.

 شهردار همدان: این جشنواره حاصل کار مشترک شهرداری با فرهنگ و ارشاد اسلامی است که مثل ثبت جهانی هگمتانه خروجی خوبی خواهد داشت تا همدان را به جهانیان بشناساند.

 سید مسعود حسینی: شهرداری وارد مباحث اجرایی جشنواره شده و ۱۰ میلیارد تومان برای این جشنواره اختصاص داده است.

 مدیر کل هنرهای نمایشی: بهترین نهاد برای ساماندهی فضای جشنواره؛ شهرداری ها هستند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:  ایجاد شور و نشاط ، انعکاس همدان در عرصه ملی و بین المللی، شناساندن آثار هنرمندان همدانی، رونق اقتصادی، آماده شدن زیرساخت‌ها برای اجرای جشنواره های آینده  پنج نتیجه این جشنواره است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:  ایجاد شور و نشاط ، انعکاس همدان در عرصه ملی و بین المللی، شناساندن آثار هنرمندان همدانی، رونق اقتصادی، آماده شدن زیرساخت‌ها برای اجرای جشنواره های آینده نتایج این جشنواره است که برکت این جشنواره هفت سالن در حال آماده سازی و تجهیز است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها