|

بر اساس ارزیابی شش ماهه نخست امسال؛

نیروگاه شهید مفتح رتبه اول آمادگی تولید در کشور را کسب کرد

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح گفت: کاهش چشمگیر نرخ خروج اضطراری و افزایش آمادگی تولید برق در نیروگاه همدان موجب شد تا این نیروگاه رتبه اول آمادگی تولید در شش ماهه نخست امسال در بین نیروگاه های حرارتی کشور را کسب کند.

نیروگاه شهید مفتح رتبه اول آمادگی تولید در کشور را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در این خصوص اظهار داشت: کاهش چشمگیر نرخ خروج اضطراری و افزایش آمادگی تولید برق در نیروگاه همدان موجب شد تا این نیروگاه رتبه اول آمادگی تولید در شش ماهه نخست امسال در بین نیروگاه های حرارتی کشور را کسب کند.

 

عبدالمجید دیناروند افزود، پایداری واحدهای نیروگاه، توانایی تولید نامی و کاهش خروج اضطراری را از مهمترین شاخص های ارزیابی واحدهای نیروگاهی برشمرد و افزود: با شروع روند روبه رشد نیروگاه شهید مفتح از سال ۹۵ تاکنون این مجموعه موفق شد رتبه اول آمادگی تولید را از آن خود کند.

 

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه نرخ خروج اضطراری این مجموعه در طی هشت سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است افزود: نرخ خروج اضطراری از ۱۱٫۶ درصد در سال ۹۵ به ۲٫۸ درصد در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ کاهش یافته است که این موضوع یک موفقیت بزرگ برای صنعت تولید برق در کسور محسوب می شود.

 

دیناروند در پایان ابراز امیدواری کرد تا این مجموعه با تلاش و همت کارکنان خود بتواند در شش ماه دوم سال هم این موفقیت را تکرار کند.

 

@PrMofateh

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها