|

توسعه ورزش کارگری به عنوان یکی از اولویت‌های جدی مورد توجه فدراسیون است

رییس فدراسیون ورزش‌های کارگری گفت: توسعه ورزش کارگری به عنوان یکی از اولویت‌های جدی مورد توجه فدراسیون است. برگزاری مسابقات کشوری در حوزه ورزش کارگری یکی از اهداف مهم فدراسیون است.

توسعه ورزش کارگری به عنوان یکی از اولویت‌های جدی مورد توجه فدراسیون است

به گزارش شرق ،جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش‌های کارگری در جلسه مجمع انتخاباتی وسالیانه هیات کارگری در استان همدان گفت : توسعه ورزش کارگری به عنوان یکی از اولویت‌های جدی مورد توجه فدراسیون است. برگزاری مسابقات کشوری در حوزه ورزش کارگری یکی از اهداف مهم فدراسیون است وی در ادامه افزود:تشکیل کمیته‌های قوی و بروزرسانی تشکیلاتی ساختار هیات برای رشد و توسعه بیش از پیش هیات در استان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: فدراسیون تلاش دارد با حمایت از هیات‌های مختلف استانی و توسعه بیش از پیش ورزش در بین اقشار مختلف کارگران، شاهد جذب بیشتری از این قشر به ورزش باشد و توسعه ورزش کارگری به عنوان یکی از اولویت‌های جدی مورد توجه فدراسیون است.

 

رمضی اظهار کرد: برگزاری مسابقات ولیگ های کشوری یکی از موضوعاتیست که در راستای ایجاد انگیزه در بین اقشار کارگری و کارخانه‌ها در حال برنامه‌ریزیست ضمن اینکه برنامه‌ای برای فعال شدن ورزش درون کارخانه‌ها مدنظر است.

 

رییس فدراسیون ورزش‌های کارگری ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ما، فعال کردن ورزش کارگری در کارخانه‌هاست که این اتفاق می‌تواند اثرگذاری قابل توجهی داشته باشد و در این خصوص "دوشنبه‌های ورزش و کار" در حال اجراست و بنا داریم این اتفاق به عنوان فرهنگ‌سازی تقویت و در روزهای مختلف و صنایع بیش از پیش اجرایی شود.

 

در پایان این جلسه از مقام آوران مسابقات کارگری اعزام شده از استان همدان با اهداء لوح وهدیه تقدیر به عمل آمد

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها