|

️مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان خبرداد:

اجرای ۲۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های استان همدان

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اعلام کرد که در شش ماهه نخست سال جاری، ۲۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان اجرا شده است.

اجرای ۲۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های استان همدان

به گزارش شرق، ️ مهرداد آهکی افزود: هدف‌گذاری بهسازی و روکش آسفالت برای امسال ۲۰۰ کیلومتر بود، اما با جذب قیر و اعتبارات مورد نیاز، ۲۶۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۱۰۳ کیلومتر اسلاری سیل، درزگیری و لکه‌گیری در سطح راههای استان انجام شده است.

️وی تصریح کرد: طی شش ماهه نخست سال، ۱۴۷ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های شریانی و اصلی، ۷۶ کیلومتر در راه‌های فرعی و ۳۷ کیلومتر در راه‌های روستایی همدان اجرا شده است.

️وی افزود: برای ارتقاء ایمنی جاده‌های استان همدان، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۵۱۹ کیلومتر شانه‌سازی و ۱۱۵۵ کیلومتر تعدیل شیب شیروانی انجام شده است.

️مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: بمنظور ارتقاء ایمنی راهها، افزون بر ۲۰۳۰ کیلومتر خط‌کشی در سطح جادهای استان توسط سه اکیپ پیمانی و امانی در مدت ۶ ماهه اول سال انجام شده است.

️وی در پایان یادآور شد: در استان همدان ۵۴۶۶ کیلومتر انواع راه وجود دارد و سه کریدور مهم و تاثیرگذار حمل و نقل جاده‌ای کشور در این استان قرار دارد.

ایمن‌سازی محور گنجنامه-تویسرکان با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اعلام کرد: عملیات نصب حفاظ بتنی نیوجرسی در محور گنجنامه-تویسرکان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

️مهرداد آهکی گفت: این محور که به طول ۸ کیلومتر از جاذبه‌های گردشگری استان همدان محسوب می‌شود و نقش مهمی در دسترسی شهر همدان به تویسرکان دارد.

️وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری، بیش از ۱۴ هزار متر مکعب ریزش‌برداری، ۲۰۰۰ متر مربع لکه‌گیری،نصب۲ کیلومتر نیوجرسی،۶ کیلومتر شانه‌سازی، ۳ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، تعمیرات ۴ دستگاه پل و لایروبی ۳۰ دستگاه آبرو و پل در این مسیر انجام شده است.

️ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان اظهار داشت: هر ساله در اواسط آبان ماه، به دلیل بارش باران و برف پاییزی و احتمال ریزش سنگ، این محور به طور موقت مسدود می‌شود و محور همدان-ملایر به عنوان راه جایگزین اعلام می‌شود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها