|

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان همدان:

شناسایی 11 متخلف صنفی در شهر همدان

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان همدان با اشاره به بازرسی صمت از واحدهای صنفی سطح شهر همدان، خبر داد: از تعداد ۱۵ فقره بازرسی انجام شده 11 واحد متخلف با تخلف‌های عدم نصب نرخنامه، گرانفروشی و عدم رعایت شئونات اسلامی شناسایی شدند.

به گزارش شرق، مرتضی بیدآبادی اظهار کرد: بازرسان صمت از واحدهای صنفی سطح شهر همدان بازدید کرده و عملکرد واحدهای صنفی را مورد رصد و کنترل قرار دادند.
وی افزود: از تعداد ۱۵ فقره بازرسی انجام شده 11 واحد متخلف با تخلفهای عدم نصب نرخنامه، گرانفروشی و عدم رعایت شئونات اسلامی شناسایی شدند.

بیدآبادی از کشف 15 کیلوگرم گوشت فاسد در این گشت بازرسی خبر داد و افزود: در این بازرسی ۱۰ کیلو فیله مرغ و ۵ کیلو گوشت گوسفند غیرقابل مصرف نیز کشف و امحاء شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اصناف خاطی پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بازار لوستر و مبلمان همدان بازرسی شد

 

وحید جمشیدی با اعلام اینکه در پی درخواست‌های مردمی مبنی بر رسیدگی به قیمت کالاهایی مانند لوستر و مبلمان بازار این اقلام مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت، افزود: در این بازرسی عملکرد فروشندگان لوستر و مبلمان رصد و کنترل شد.

وی ادامه داد: گران فروشی و عدم ارائه فاکتور خرید از تخلفات محرز برخی از واحدهای صنفی بود که مشاهده و ثبت گردید.

جمشیدی با بیان اینکه پرونده اصناف متخلف برای رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی مربوطه ارجاع می‌شود، یادآوردی کرد: سامانه 124 آماده پذیرش شکایات و انتقادات مردم از اصناف و بازر استان همدان است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها