|

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

نمرات آزمون استخدامی دستکاری نشده است

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان در فضای مجازی شدت گرفت و مدیرکل آموزش و پرورش پاسخ داد.

نمرات آزمون استخدامی دستکاری نشده است

به گزارش شرق، رسول شیدایی در خصوص اعتراضاتی که در بحث ارزیابی آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی آموزش پرورش مبنی بر واقعی نبودن نمرات اظهار کرد: قبول شدگان آزمون توسط ۶ نفر ارزیاب ارزیابی می‌شوند و نظر خود را در سامانه ثبت می‌کنند و ما هم از نمراتی که به اشخاص داده شده نداریم.

وی با بیان اینکه معترضین آزمون می‌توان از طریق سامانه وزارتخانه اعتراض خود را ثبت کنند و مجدداً بررسی می‌شود، گفت: به این صورت نیست که همه ارزیابی‌ها خطا داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه در این نوع آزمون‌ها رقابت بسیار نزدیک است و چون سه برابر ظرفیت قبولی اعلام شده همه راه‌یافتگان به مرحله مصاحبه و ارزیابی فکر می‌کنند که باید قبول می‌شدند، ابراز کرد: از هر سه نفر یک نفر باید قبول شود و آن‌هایی که پذیرفته شده‌اند در رقابت پذیرفته شده‌اند.

وی وزارتخانه بعد از دریافت اعتراضات ارزیابان دیگر را موظف می‌کند که پرونده را بررسی کنند، عنوان کرد: تمام صحبت‌های پذیرفته‌شدگان هم ضبط شده و هم نوشته شده و اسکن آن برای وزارتخانه ارسال شده‌ است.

ورودی مشترک ۲ مدرسه همدانی؛ دانش‌آموزان در تردد مشکل دارند

شیدایی در خصوص ورودی مشترک دبستان سعدی و شهیدفراهانی واقع خیابان امیرکبیر و ایجاد مشکلات مختلف این مدارس نیز گفت: قرار بر این بوده مسیر مدرسه سعدی آسفالت و ایمن‌سازی شود و درب این مدرسه از کوچه برج قربان باز شود.

وی با بیان اینکه با آیت‌الله شعبانی هم بازدیدی از این مدرسه حین آسفالت‌ریزی داشتیم و احساس می‌کردم تا الان مشکل برطرف شده و ورود خروج از درب مدرسه انجام می‌شود، مطرح کرد: برخی کارهای عمرانی آموزش و پرورش به اداره نوسازی برمی‌گردد که امروز یا فردا از این مدرسه بازدید و پیگیری می‌کنم تا سریعاً مشکل حل شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها