|

شرکت آب و فاضلاب استان همدان در مدیریت سبز دستگاه برتر شناخته شد

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به دلیل کسب عنوان دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد سال 1402در توسعه و اجرای شاخص های مدیریت سبز در دستگاههای اجرایی تقدیر کرد.

شرکت آب و فاضلاب استان همدان در مدیریت سبز دستگاه برتر شناخته شد

به گزارش شرق، در جلسه بررسی عملکرد پیاده سازی شاخص های مدیریت سبز که با حضور مریم محمدی مدیر کل محیط زیست و عباس کریمی تبار معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزار شد، هادی جعفری دبیر کارگروه مدیریت سبز شرکت آب و فاضلاب در خصوص اقدامات انجام گرفته در شرکت آب و فاضلاب در پیاده سازی دستورالعمل های مدیریت سبز به ارائه گزارش پرداخت.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اهمیت آب و موضوع حفاظت از منابع آبی موجود اظهار کرد:با توجه به اینکه حدود 94 درصد از آب های موجود قابل استحصال، در بخش کشاورزی مصرف می شود و از 6 درصد باقیمانده 2 درصد در صنعت و 4 درصد در بخش خانگی مصرف می شود موضوع حفاظت از منابع آبی بسیبار حائز اهمیت است.

فرهاد بختیاری فر گفت: در شرکت آب و فاضلاب استان علاوه بر اقداماتی که در ساختمان های اداری برای پیاده سازی دستورالعمل ها انجام شده اقدامات فرهنگی بسیار مناسبی هم در حوزه روابط عمومی و آموزش همگانی در خصوص آموزش های مدیریت مصرف به اقشار مختلف انجام شده است.

بختیاری فر تاکید کرد: همچنین آگاه سازی مردم از طریق انتشار محتواهای مناسب با این موضوع از طریق صدا و سیما روزنامه ها و جراید و شبکه های اجتماعی به صورت متناوب در حال انجام است.

همچنین مدیر کل محیط زیست استان همدان با اشاره به اینکه کمبود منابع آبی در سالیان گذشته مشکلات فراوانی را برای مسئولین و مردم به وجود اورده است گفت:موضوع هدر رفت آب و بی توجهی به این موضوع قابل چشم پوشی نیست و همه ما در سطوح مختلف موظف به برنامه ریزی برای حفظ این مایه حیاتی هستیم.

مریم محمدی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب امروز به عنوان یکی از دستگاههی اجرایی قوی و دارای ساختار مدیریتی منسجم در سطح استان در حال فعالیت است که در حوزه پیاده سازی شاخص های مدیریت سبز بسیار خوب عمل کرده است و توانسته در ارزیابی عملکرد سال 1402 جشنواره شهید رجایی در شاخص توسعه و اجرای شاخص های مدیریت سبز در بین دستگاههای اجرایی استان رتبه برتر را کسب کند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر توسط مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به دلیل کسب عنوان دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد سال 1402در توسعه و اجرای شاخص های مدیریت سبز در دستگاههای اجرایی و همچنین هادی جعفری به دلیل انتشار کتاب مدیریت سبز تقدیر شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها