|

پیکان ۱– سپاهان ۱

ویسی و پیکانی‌ها ماندنی شدند، سپاهان پنجم!

دو تیم پیکان و سپاهان هر دو با انگیزه های بسیار زیاد و البته  کاملا متفاوت به مصاف هم رفتند. پیکانی ‌ها برای فرار از سقوط جنگیدند و سپاهانی‌ها برای رسیدن به آسیا.

ویسی و پیکانی‌ها ماندنی شدند، سپاهان پنجم!

به گزارش "ورزش سه" هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس روز پنج‌شنبه 30 مردادماه با انجام 8 دیدار برگزار شد که در یکی از این رقابت‌ها تیم پیکان در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف سپاهان اصفهان رفت.

دیداری حساس و 6 امتیازی که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برگزارکننده، برای تیم‌های فولاد، تراکتور، استقلال، ماشین‌سازی، سایپا و پارس جنوبی از اهمیت بالایی برخوردار بود. نزدیکی امتیازات بین تیم‌های بالا و پایین جدول باعث شد تا نتایج بازی‌ها برای مدعیان کسب سهمیه و تیم‌های در خطر سقوط حائز اهمیت و روی سرنوشت سایر رقبا تاثیرگذار باشد.

سپاهان و پیکان در شرایطی این دیدار را برگزار کردند که زردپوشان اصفهانی هفته گذشته مقابل شهرخودرو مشهد به پیروزی رسیده و به سریال ناکامی‌هایشان پایان دادند. پیکانی‌ها نیز هفته گذشته مقابل استقلال به میدان رفتند و با ارائه یک بازی تماشایی آبی‌پوشان پایتخت را با نتیجه یک بر یک متوقف کردند.

اما آنچه مشخص بود هر 2 تیم انگیزه‌های بالایی برای پیروزی در این بازی داشتند. در این بازی ابتدا سپاهانی‌ها گل اول بازی را با ضربه محبی به ثمر رساندند. در ادامه پیکانی‌ها موفق شدند گل خورده را جبران کنند. شهریار مغانلو گل مساوی را برای پیکانی‌ها زد. او در این فصل ۱۳گله شد و به رتبه دوم رفابتهای آقای گلی دست یافت.

با این نتیجه پیکان به خواسته‌اش رسید و با کسب یک امتیاز در لیگ برتر ماندنی شد، اما سپاهان کورس سهمیه آسیایی را به رقبایش باخت و دست آخر روی رتبه پنجم ایستاد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها