|

آغاز دوران کومان در بارسلونا

سرمربی هلندی کار خود را به صورت رسمی در بارسلونا با انجام نخستین تمرین پیش فصل شروع می کند.

آغاز دوران کومان در بارسلونا

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، امروز (دوشنبه) دوران جدیدی در بارسلونا آغاز می شود. پروژه رونالد کومان از ساعت ۲۰ با حضور ۱۸ بازیکن کلید خواهد خورد.

بازیکنان حاضر در نخستین تمرین پیش فصل نتو، جرارد پیکه، جوردی آلبا، تودیبو، سرخی روبرتو، واگه، جونیور، ایوان راکیتیچ، رافینیا، آرتورو ویدال، اوریل بوسکتس، عثمان دمبله و لوییس سوارس هستند. از طرفی پنج بازیکن از تیم های پایه هم ملحق خواهند شد که اکیمه، خورخه کوئنکا، ایلایکس، کنراد و آرنای تناس نام دارند. سرمربی هلندی تلاش خواهد کرد تا بازیکنانشان برای شروع فصل به بهترین سطح خود برسند.

با این حال این شروع تحت تاثیر مساله لیونل مسی قرار گرفته است. مهاجم آرژانتینی پیش از این اعلام کرده بود می خواهد بارسا را ترک کند. او یکشنبه برای تست PCR حاضر نشد. مسی همچنان نگرانی بزرگ باشگاه محسوب می شود. این در حالی است که منچسترسیتی همچنان به دنبال راه حلی است که بتواند با ستاره آرژانتینی قرارداد امضا کند.

مسی در تمرینات امروز حضور نخواهد داشت و او تنها غایب نخواهد بود. ۱۷ بازیکن دیگر بارسا هم به دلایل دیگری نمی توانند در تمرین شرکت کنند. نلسون سمدو، ترینکائو، برایت‌ویت، دی یانگ، گریزمان، لانگله، سرخیو بوسکتس، آنسو فاتی، اینیاکی پنیا، میراندا، پدری، ریکی پویگ و آلنیا تیم های ملی خود را همراهی خواهند کرد.

از طرفی مارک آندره تراشتگن به خاطر جراحی که چند هفته پیش انجام داد مدتی در تمرینات حضور نخواهد داشت. ساموئل اومتیتی و میرالم پیانیچ هم به کرونا مبتلا هستند و فیلیپ کوتینیو در تعطیلات به سر می برد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها