|

فینالیست های رولان گاروس در بخش زنان مشخص شدند

ایگا اسویاتک و سوفیا کنین با پیروزی برابر حریفانشان به فینال تنیس رولان گاروس در بخش زنان صعود کردند و برای فتح نخستین جام خود در این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد.

فینالیست های رولان گاروس در بخش زنان مشخص شدند

به گزارش ایسنا، دیدارهای نیمه نهایی رولان گاروس در بخش زنان پنجشنبه برگزار و چهره دو فینالیست مشخص شد. در نخستین دیدار ایگا اسویاتک برابر نادیا پودوروسکا قرار گرفت و با یک نمایش عالی ۲ بر صفر پیروز شد تا در ۱۹ سالگی برای اولین بار به فینال گرند اسلم صعود کند. تنیسور لهستانی که تا نیمه نهایی درخشیده بود و برابر یکی دیگر از پدیده‌های رولان گاروس قرار گرفت در ست نخست ۶ بر ۲ پیروز شد. اسویاتک کاملا برتر از حریف آرژانتینی‌اش بود و در ست دوم هم با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد تا به رویای پودوروسکا پایان دهد.

سوفیا کنین و پترا ویتووا دیگر بازی نیمه نهایی را برگزار کردند و تنیسور آمریکایی با پیروزی ۲ بر صفر توانست برای نخستین بار به فینال رولان گاروس صعود کند.

در ست اول تنیسور آمریکایی شروع خوبی داشت و توانست ۴ بر یک پیش بیفتد. در ادامه ویتووا خود را پیدا کرد و به جبران نتیجه نزدیک شد اما در نهایت ۶ بر ۴ مغلوب شد. شرایط در ست دوم متفاوت بود و دو تنیسور رقابت نزدیکی داشتند.

زمانی که نتیجه ۲ بر ۲ برابر بود این رقابت به اوج خود رسید و در نهایت تنیسور آمریکایی برنده گیم پنجم شد. در ادامه کنین که تنها یک گیم با پیروزی فاصله داشت و ۵ بر ۳ پیش بود دو گیم پیاپی را از دست داد تا نتیجه ۵ بر ۵ شود. با این حال تنیسور آمریکایی جبران کرد و در نهایت این ست را ۷ بر ۵ به نفع خود اختصاص داد.

تنیسور ۲۱ ساله شنبه در دیدار نهایی برابر اسویاتک قرار می‌گیرد و برای فتح دومین گرند اسلم خود در سال ۲۰۲۰ تلاش خواهد کرد. کنین پیش از این قهرمان اپن استرالیا شده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها