|

لوئیس همیلتون، به رکورد شوماخر رسید

همیلتون: در رویا می‌دیدم که روزی اینجا برسم

پرافتخارترین راننده جهان گفت: زمانی که مسابقات را می‌دیدم تصور می‌کردم روزی اینجا برسم.

همیلتون: در رویا می‌دیدم که روزی اینجا برسم

به گزارش فارس، لوئیس همیلتون بعد از قهرمانی در مسابقات فرمول یک ترکیه و کسب ۷ عنوان قهرمانی جهان اظهار داشت: فکر می‌کنم باید در اینجا از تیم تشکر کنم. آنها کار بزرگی را انجام داده و این فرصت را به من دادند که قهرمان شوم. من به آنها افتخار می‌کنم. در اینجا باید از مدیریت تیم باید تشکر کنم که همیشه با من راه آمدند. همچنین از خانواده‌ام تشکر می‌کنم.

وی افزود: من این رویا را می‌دیدم که اینجا باشم. هر وقت مسابقات را تماشا می‌کردم این رویا را می‌دیدم که به اینجا برسم، خوشحالم که به این عنوان رسیدم. همیشه دوستان به من می گفتند تو به اینجا می‌رسی و تسلیم نشو.

همیلتون راننده مرسدس در پاسخ به این سوال که تو با نتیجه امروز به رکورد شوماخر رسیدی، خاطرنشان کرد: می‌دانید ما هفته بدی داشتیم. اینجا شرایط بسیار سخت بود اما به‌عنوان تیم کار را انجام دادیم. می‌دانستیم شرایط عادی نیست، از اول مسابقه سعی کردیم کاری را که می‌شود انجام دهیم. من دیدم آلبون از من سبقت می‌گرفت با اینکه اول مسابقه شرایط سخت بود اما کار را انجام دادیم.

پر افتخارترین راننده جهان در پاسخ به این سوال که اوایل مسابقه عقب بودی از چه زمانی فکر کردی می‌توانی قهرمان شوی، گفت: من دمای چرخ را نگاه می کردم تا ببینم چطوری است. ببینم آیا می‌توانم سبقت بگیرم؟ جایی که می دیدم پیست خشک است از آنجا برای سبقت استفاده می‌کردم. ما بالارفتن دما می‌خواستیم که این اتفاق افتاد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها