|

پرسپولیس ۱- صنعت نفت ۰

اولین سه امتیاز تیم یحیی زیر باران به‌دست آمد

شاگردان گل‌محمدی با تک گل نعمتی موفق شدند نخستین پیروزی فصل را برابر صنعت نفت جشن بگیرند.

اولین سه امتیاز تیم یحیی زیر باران به‌دست آمد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از چهار قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، فصل جدید را با تساوی مقابل سایپا آغاز کرد و به همین دلیل امروز انگیزه زیادی داشت تا مقابل صنعت نفت به نخستین پیروزی خود در لیگ بیستم دست پیدا کند؛ سرخ‌پوشان پایتخت امشب با نمایش کاملا برتر نسبت به شاگردان پورموسوی و به ثمر رساندن یک گل از روی نقطه پنالتی توسط سیامک نعمتی، توانستند حریف خود را که هفته اول به برتری رسیده بود، با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و 4 امتیازی شوند.

غیر از صحنه پنالتی در نیمه اول شاگردان یحیی چند موقعیت نصفه و نیمه در محوطه جریمه آبادانی‌ها به دست آوردند که با درخشش دروازه‌بان نفت آبادان و البته بی‌دقتی مهاجمان پرسپولیس از دست رفت. این بازی در نیمه دوم در حالی که بارش باران کمتر شده بود، بی‌رمق‌تر و بی‌موقعیت‌تر پیش رفت تا جایی که می‌توان به صحنه اخراج یحیی گلمحمدی از کنار زمین پرسپولیس به عنوان مهمترین اتفاق این نیمه نام برد.

در دقایق پایانی بازی داور در کشمکش میان بازیکنان پرسپولیس و نفت، خطا به نفع آبادانی‌ها گرفت که همین باعث عصبانیت سرمربی پرسپولیس شد. یحیی توپ کنار زمین را به نشانه اعتراض شوت کرد و از داور کارت قرمز گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها