|

اظهارات جنجالی مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد

واحدی: پیش از بازی به بازیکنان ما زنگ زده‌اند!

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد پس از باخت تیمش مقابل شهرداری قزوین، مدعی شد که کادرفنی تیم قزوین پیش از این دیدار با بازیکنان گنبد تماس تلفنی داشته‌اند!

واحدی: پیش از بازی به بازیکنان ما زنگ زده‌اند!

به گزارش ایسنا، جمال‌الدین واحدی مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد پس از باخت ۳ بر یک گنبدی‌ها مقابل تیم شهرداری قزوین، اظهارات جنجالی را انجام داد و مدعی شد که کادرفنی تیم قزوین پیش از این دیدار با بازیکنان تیم ‌گنبد تماس تلفنی مبنی بر اینکه آن‌ها را برای نیم فصل دوم می‌خواهند، داشته ‌است.

واحدی در انتهای این بازی گفت: وقتی یک تیم شکست می‌خورد طبیعی است که ناراحت ‌شود. قطعا نمی‌توان بعد از شکست خوشحال بود، اما دیدن برخی موارد غیراخلاقی ناراحتی هر کسی را مضاعف می‌کند. طی این سه سالی که در والیبال هستم به همه ثابت کرده‌ام که اخلاق مهم‌ترین موضوع برای من است. متاسفانه امروز شاهد دو مورد تخلف بودم که برایم قابل تحمل نیست.

او ادامه داد: ابتدا دو تماشاگر از طرف تیم شهرداری قزوین در سالن حضور داشتند که اگر آن‌ها مهمان ویژه بودند باید در جایگاه مخصوص نشسته و بازی را تماشا کنند نه اینکه نقش لیدر را داشته باشند. در غیر اینصورت ما هم می‌توانستیم برای جهار تا پنج لیدر گنبدی کارت مهمان بگیریم و آن‌ها را وارد سالن کنی. هر تیم دیگری هم می‌تواند این کار را بکند. از اتفاقی که رخ داد بسیار متاسف هستم. نماینده فدراسیون هم به آن‌ها تذکر داد، اما اتفاق خاصی رخ نداد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد در مورد موضوع دومی که باعث ناراحتی او شد، توضیح داد: موضوع دیگر هم بحث تماس‌های تلفنی کادر فنی شهرداری قزوین با بازیکنان ماست. این اتفاق در حالی بود که هنوز نیم فصل تمام نشده و اگر قرار است مذاکره‌ای صورت بگیرد باید در پایان نیم فصل باشد. خیلی زشت است که از طرف تیم حریف با چند بازیکن ما تماس می‌گیرند و می‌خواهند برای آن‌ها بازی کنند. اگر بازیکنی بخواهد تیم را ترک کند باید رضایتنامه دریافت کند. پرداختی‌ باشگاه گنبد به بازیکنان طبق قرارداد کامل بوده و تاکنون ۴۵ درصد از قراردادها را پرداخت کرده‌ایم و اگر ۱۰ درصد دیگر هم پرداخت کنیم، هیچ بازیکنی بدون دریافت رضایتنامه حق جدایی از تیم ما را نخواهد داشت. این اقدام را به شدت محکوم می‌کنم.

واحدی در پایان افزود: متاسفانه این اقدامات غیر حرفه‌ای از طرف افرادی که سابقه مربیگری در تیم‌ ملی را دارند بعید است. می‌دانم که این صحبت‌ها را کادرفنی تیم قزوین تکذیب می‌کند و این امر کاملاً طبیعی است. برای اعضای کادرفنی شهرداری قزوین احترام زیادی قائل هستم، اما اگر واقعاً چنین کاری کرده باشند بسیار زشت و غیراخلاقی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها